Avatar billede starinsky Praktikant
10. september 2013 - 10:39 Der er 3 kommentarer

MS Office og gmail

Når jeg klikker "Send dokument" i et MS Office-program åbnes altid Outlook som jeg aldrig bruger mere. Hvordan får jeg Office til at bruge gmail?
Avatar billede Asky Forsker
10. september 2013 - 11:36 #1
Det bliver vist vanskeligt, da MS har det med at integrere deres egne programmer tæt. GMail er jo desuden et mailprogram tilkyttet en webside og derfor ikke et program i den forstand.
I Kontrolpanel-Programmer-standardprogrammer-Angiv standardprogrammer kan du prøve, om du kan tilknytte Mail to: til et andet program end Outlook. fx browseren Google Crome, hvor du lægger en fast genvej til GMail.
Lige nu rækker tiden for mit vedkommende ikke til at afprøve det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. september 2013 - 12:14 #2
Hvis du installerer gmail notifier, så siger de kloge at du kan sætte gmail op som default email-service.
Avatar billede Asky Forsker
11. september 2013 - 23:20 #3
Det har jeg afprøvet. Kan ikke få det til at virke (Windows 7)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester