Avatar billede tobrukDk Novice
06. oktober 2013 - 13:02 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at vise den rigtig ting frem på siden!

hej

Det er sådan at jeg lige pt arbejder på en ny side,

Det er sådan at i går lave jeg noget på log ind siden og oprette siden, og det er sådan at nu i dag gider den ikke at vise indhold på siden.

Jeg arbejde med det til kl 5 i morgens og nu når jeg er står op i dag så virker siden ikke på nogle måde.

Jeg har dog slette alle de sider jeg har været på de sidst stykke tid,

hvad kan problemet være??

i min error_log giver den her fejl:

[06-Oct-2013 12:13:10 Europe/Berlin] PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so' - /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0

http://billedeupload.dk/?v=TlwkI.png

Det er taget i dag efter jeg fandt fejlen.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
06. oktober 2013 - 13:41 #1
Problem et er at den enten ikke kan fine /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so filen eller ikke kan indlæse filen /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so.
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 08:43 #2
Du har installeret PHP med Suhosin - det kan du udkommentere i din php.ini - du har alligevel ikke brug for det.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 10:24 #3
@repox det kan være grund til at jeg få fejlen hele tiden??
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 14:09 #4
Jeps. Det kan det sagtens være.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 14:31 #5
ind i min php.ini står der det her:

max_execution_time = 33000000
safe_mode = off

upload_max_filesize = 30000M
post_max_size = 30000M
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 14:35 #6
Det er ikke det der er problemet. Led efter en linie hvor der står suhosin.so på.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 15:03 #7
Vi er enig om at jeg skal ind i mappe som hedder php -> php.ini?,

der står kun det som jeg har sendt. :)
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 15:05 #8
Hvis det er alt, så er der mange andre ting galt med dit setup.

Hvilket OS er der tale om?
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 15:39 #9
repox det er meebox.net jeg har :)
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 15:53 #10
Er det en VPS eller shared hosting? Med OS mener jeg operativ system; Debian? Ubuntu? FreeBSD?
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 15:58 #11
jeg har pro 3 som er det størret webhotel.

det er linux
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 16:04 #12
Så er det shared hosting og du kan ikke selv rette op på fejlen. Kontakt Meebox support.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 16:07 #13
Det er blevet gjort og de kigger stadig på sagen.. :O
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 16:44 #14
Der er generelt mange problemer med Meebox kan jeg forstå på nogle andre forum.

Mit umiddelbare råd ville være at skifte til en anden udbyder.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 17:24 #15
Det er også helt klart noget jeg vil kig på, også pga at deres pris er blevet langt dyre end de var før,

Repox har du et link hvor man har skrevet det?? så kan jeg læse mig frem til det.
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 17:37 #16
Gå på amino.dk og søg på meebox
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 17:59 #18
Der er mangle flere tråde på amino.dk om problemerne med meebox.

For mig virker det som en relativ ustabil hosting udbyder - og jeg bekræftes i det relativt ofte. Kom du videre, mens du stadig kan hente hvad du har lavet.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 18:16 #19
Det er også nok jeg helt vil overvej meget.

Det kan godt være de har gode service, men jeg er blevet godt træt af serven ikke virker, sådan som de skriver tingene på lyder det bar på at det er min fejl?, hmm

Jeg overvejer meget at gå tilbage til mlhosting.nu. har haft dem før men gik væk fra dem pga at meebox var billigere..

Det skal gerne være billigt og kan indhold 4-5 navne :)
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 18:38 #20
Hvorfor ikke noget som Surftown eller Wannafind? Eller finde dig en billig VPS?
Avatar billede tobrukDk Novice
07. oktober 2013 - 19:43 #21
repox Jeg har ikke den bedste erfaring omkring surftown. Jeg har haft dem før i tiden og jeg var ikke tilfreds med webhotel.

Wannafind virker utrolig dyre til mit forbrug af penge. da jeg kun er på SU.

Jeg har overvejet meget VPS da mange snakker utrolig godt omkring det. men jeg har ikke så meget styr på vps. hvordan det virker og fungerer.

Kender du nogle billig vps?. men skal man ikke betale for hver time der går med vps og den er tændt?
Avatar billede repox Seniormester
08. oktober 2013 - 00:25 #22
Det er jo mere og mere normalt at cloud løsninger betales pr. tændte time og ikke bare fuld pris for en måned.

Det giver mange fordele med afregning på den måde.

Tag et kig på DigitalOcean - de har billige VPS'er. Du kan altid få hjælp til at sætte en op.
Avatar billede anderseiler Praktikant
08. oktober 2013 - 00:29 #23
Det er lidt en sjov tendens, som folk har fået... I stedet for at rette henvendelse til udbyderen med henblik på at få problemet løst, skriver man rundt på diverse fora. Nogengange gør man det endda sideløbende med at et problem er ved at blive løst (f.eks. som her), andre gange bruges "Jeg skriver på Amino!!" som en form for "afpresning" eller trussel.
Eftersom Meebox er meget aktive på bl.a. Amino, er det vel naturligt at mængden af debattråde følger. Nogengange er det fair nok, andre gange... Ja...

Men det er klart, at når kun de, som har noget negativt at sige, som råber op på sådan et forum, så skaber det et lidt skævt billede. Til sammenligning kan fx Trustpilot anvendes. Alle kunder, som har skrevet med support-afdelingen hos Meebox, bliver opfordret til at give en anmeldelse. Alle.

Jesper, din helt konkrete sag, som jeg også har skrevet direkte til dig: Problemet var (som MadsHaupt og repox iøvrigt havde fuldstændig ret i, sålænge tråden her omhandlede det faktiske problem) en fejlagtig inkludering af suhosin i en php.ini fil. Hurtigt rettet, ingen skade sket.

Dan, selvom du (af årsager jeg endnu ikke kender) ikke kan lide os, så lad være med at indikere at vi pludselig hiver stikket alá Match2Web eller noget i den stil. Udover at være usandt er det direkte usmageligt.

Fortsat god aften skal I alle 3 have uanset.
Avatar billede repox Seniormester
08. oktober 2013 - 01:01 #24
Anders, du tager godt nok tingene noget personligt. Det skinner tydeligt igennem i langt de fleste af dine tråde på Amino. Af en eller anden årsag formår du at trække indlæg i helt anden retning end hvad intentionen var, hvorfor jeg har bevidst valgt at undlade at besvare dine besvarelser på mine indlæg. Din beskyldning om at jeg insinuerer at I vil trække stikket er et glimrende eksempel på din misfortolkning og stråmænd udledt af hvad folk skriver om Meebox.

Jeg har intet imod Meebox, men gør mig nogle observationer - delvist på baggrund af indlæg på Amino, delvis på baggrund af henvendelser til min freelance virksomhed.

I skrivende stund ser jeg ingen grund til at anbefale Meebox som en stabil hosting udbyder og tillader mig at anbefale alternativer på baggrund af mine førnævnte observationer. Og sådan har jeg det bestemt også med andre hosting udbydere.

Jeg vil opfordre dig til at skrue lidt ned for paranoiaen, lidt op for charmen og tag et par indlæg om jeres virksomhed med et gran salt. Fokuser din energi på din virksomhed i stedet for at afholde dit besynderlige korstog mod dem som retter en smule kritik mod jer.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte, såfremt du har mere at tilføje til dette. Jeg beder dig respektere at vi er mennesker med forskellige holdninger - og hvis du vil rette noget vrede mod nogen specifikt på dette forum tages det uden om den generelle debat.
Avatar billede anderseiler Praktikant
08. oktober 2013 - 01:34 #25
Selvfølgelig går jeg op i det, når det drejer sig om et firma som min makker og jeg har lagt alt i at opbygge gennem de sidste 3-4 år.

>> "Kom du videre, mens du stadig kan hente hvad du har lavet."

I så fald er jeg ikke den eneste, som har mistolket den kommentar.

Du pådutter mig rigtig mange tillægsord, og det synes jeg er unødvendigt, når man tænker på at du ikke kender mig. Det må stå for din egen regning. Oftes fortrækker jeg at læse og lære af debatterne, og jeg blander mig kun hvis jeg "tvinges" eller der står noget usandt, som jeg havde opfattelse af var tilfældet her.

Det er kun dejligt, hvis det ikke er tilfældet, i hvilket fald jeg vil rette fokus tilbage. Måske får du lejlighed til at anvende et af vores produkter en dag, så du selv kan vurdere det - så hører jeg meget gerne fra dig.

Ha' en god nat :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
08. oktober 2013 - 08:54 #26
#24 Mange af de ting som du har skrevet / sagt vil jeg kun give dig ret i :)

#23

Det er sjovt at jeg kun har det her ind i min php.ini,
[div]
max_execution_time = 33000000
safe_mode = off

upload_max_filesize = 30000M
post_max_size = 30000M
[/Div]
Avatar billede repox Seniormester
08. oktober 2013 - 08:59 #27
#25
Jeg har selv sendt dig en besked når nu du ikke ville imødekomme henvisningen om at fjerne debatten fra tråden her.
Avatar billede tobrukDk Novice
15. oktober 2013 - 19:50 #28
Jeg lukker samtalen her!