Avatar billede jens48 Ekspert
14. oktober 2013 - 13:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse af Excel funktioner

Er der nogen der kender en internetside med oversættelse af Excel-funktioner - er specielt interesseret i dansk-engelsk og engelsk-dansk. Jeg har hidtil brugt http://www.piuha.fi/excel-function-name-translation/index.php?page=dansk-english.html, men den er angiveligt fejlbehæftet. Så forslag til en bedre side modtages gerne
Avatar billede anedi Ekspert
14. oktober 2013 - 13:18 #1
Avatar billede anedi Ekspert
14. oktober 2013 - 13:32 #2
Avatar billede jens48 Ekspert
14. oktober 2013 - 18:09 #3
Det ser fornuftigt ud. Jeg kigger nærmere på det og vender tilbage
Avatar billede jens48 Ekspert
15. oktober 2013 - 12:02 #4
Lægger du et svar. Tak for hjælpen.
Avatar billede anedi Ekspert
18. oktober 2013 - 14:10 #5
Det kan du tro
Avatar billede andyness Juniormester
09. august 2017 - 14:44 #6
Der findes en formeloversætter på http://excelhjælp.dk/formeloversaetter/ som oversætter mellem flere forskellige sprog.
Avatar billede jens48 Ekspert
09. august 2017 - 14:54 #7
Jeg havde i mellemtiden fundet https://en.excel-translator.de/translator/ som jeg har brugt ret meget. Men tak for tippet
Avatar billede andyness Juniormester
09. august 2017 - 15:10 #8
Var så lidt :D
Avatar billede Excel-Translator Praktikant
19. september 2017 - 09:22 #9
Hello,

sorry, I don't speak Danish. First, thanks @jens48 for recommending my Excel-Translator. And, by the way, the "formeloversætter" is nothing else than commissioned copy of my online-tool.

Best