Avatar billede kimwright Nybegynder
17. oktober 2013 - 10:39 Der er 3 kommentarer

Problemer med NAT (cisco cli)

Hey eksperter.

Sidder og er igang med at opsætte 2 sites..

mine sites er connected seriel og router1 er gateway til isp..

problemet er at min NAT kun vil translate fra vores 192.168.1.0 netværk.. og ikke det fra vores router2 som hedder 10.0.0.0..

min NAT ACL er sat til permit any any.. så ved ikke helt hvor det går galt.

håber nogen cisco hoveder kan hjælpe
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. oktober 2013 - 19:00 #1
Hej.

  Det giver ikke rigtigt mening - hvilken del af NAT'ningen har du fået bekræftet hvordan? Er det kun adgang fra indersiden af Router1 til internet, der fungerer? Har du tjekket, hvad dine enheder bliver NAT'et til, når du kommer fra indersiden af Router2 til ydersiden af Router2 og igen når de NAT'et til indersiden af Router1?

De bedste hilsner
Avatar billede kimwright Nybegynder
29. oktober 2013 - 08:25 #2
undskyld mange gange , havde helt glemt jeg lavede denne.

Jeg fandt selv fejlen det var en "ip nat inside" der ikke var sat på det ene interface (; hvis du vil have point så skriv svar CRKrogh :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. oktober 2013 - 19:10 #3
Godt du fik den løst - altid spændende at pille i en ASA-æske.