Avatar billede WPCS Nybegynder
17. oktober 2013 - 20:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netflix US / Unblock-US

Jeg har oprettet en konto hos Unblock-us.com og har fulgt deres guide til at kunne se Netflix US og har valgt at sætte indstillingerne for DNS i routeren (Netgear) da jeg ikke gider at skulle indtaste dem på alle enheder.

Det virker latterligt simpelt: Ændre DNS til:

log på din konto og test om det virker.
Jeg får at vide at indstillingerne er OK, har genstartet både router og TV og sat indstillingerne for DNS tilbage til Automatisk (havde først ændret det i TV´et) på TV (LG SmartTV)

Men når jeg tilgår Netflix er den stadig på Dansk? Hvad går galt?
Avatar billede repox Seniormester
18. oktober 2013 - 07:42 #1
At sproget stadig er dansk i Netflix er ikke ensbetydende med at du ikke har det amerikanske udvalg. Du kan hurtigt kontrollere det ved at se om du kan se filmen Hunger Games (da den ikke er i det danske udvalg endnu).

Er det ikke tilfældet, ser du stadig kun det danske udvalg. Og hvis du gør det, vil jeg anbefale dig at hente Hola Unblocker til Chrome - det fungerer fantastisk.
Avatar billede WPCS Nybegynder
18. oktober 2013 - 10:11 #2
Jeg  fandt ud af at jeg havde fået den amerikanske, men vidste ikke det krævede at man skulle søge en film frem. I Summery stod det på engelsk og så gav et jo sig selv.

Så jeg gjorde det samme som du forklarede. Du får pointene alligevel for havde forsøgt dit forslag hvis ikke jeg selv havde fundet ud af det.

Ydermere var der også kommet en ny genre "Homoseksuelle film"?

Men jeg stod ikke på røven over Netflix US og dropper det igen og vælger istedet at se film på ATVC - XBMC / IceFilms, hvor der ligger 8 gange så mange film med DK undertesketr på de fleste