Avatar billede flmi Nybegynder
19. oktober 2013 - 18:33 Der er 3 kommentarer

Kan ikke opgradere Java

Jeg var en af tumperne som fjernede Java 7.45 og installerede 7.40 for bl.a. at kunne bruge netbank.
Nu skal jeg så opgradere igen for netop at bruge netbank - DET KAN JEG IKKE.
Får at vide at programmet har været installeret før - om jeg ønsker at geninstallere. Jeg svarer ja og får så at vide, at denne handling kun gælder for programmer der er installeret på computeren. BESYNDERLIGT.
Jeg har Windows 8!!!!!
Hvad gør jeg - jeg har stort set prøvet alt.....og været i kontakt med support?????
På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 18:42 #1
Prøv at fjerne java helt.
evt med denne http://singularlabs.com/software/javara/
og så prøve at installere java igen
Avatar billede flmi Nybegynder
19. oktober 2013 - 18:57 #2
Har prøvet at fjerne og geninstallere - hjælper desværre ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 19:03 #3