Avatar billede danielenglund Nybegynder
21. oktober 2013 - 16:29 Der er 4 kommentarer

Program til opgaver eller hjælp til outlook

Hejsa..

Mit skide outlook er gået ned jeg har simpelhen prøvet alt jeg søger derfor et andet program der har opgave delen som outlook helst med kategori opdeling samt brugt tid noter ovs .. det må gerne kunne sync med telefonen.. Er dette Muligt

Ellers sørgere jeg hjælp til outlook
tror jjeg har fået slettet alle filer via olfix . når jeg prøver at åbne outlook kommer op med et vindue hvori der står
Standardmapperne til e-mail kan ikke åbnes. Outlook kunne ikke startes, fordi der ikke kunne findes en adresse til afsendelse og modtagelse af post. hvis du blot vil tilføje en datafil f.eks en privatmappe, skal du dobbeltklikke på ikonet post i windows ..

jeg har prøvet at gen installer og alt der intet der virker .. det er outlook 2007 og kører win 8
Avatar billede bas Forsker
21. oktober 2013 - 16:39 #1
Som alternative mail programmer med opgavefunktion kan du prøve at kigge på Mozilla Thunderbird http://mozilladanmark.dk/ og
eM Client http://www.emclient.com/
21. oktober 2013 - 16:51 #2
Avatar billede danielenglund Nybegynder
21. oktober 2013 - 17:51 #3
Karrise_larry .. Er der en af kommandoerne du kan anbefale da jeg har prøvet et par stykker nu og når jeg gør dette prøver den bare at åbne outlook igen men kommer med samme fejl

Jeg kigger lige på den anden tråd senere ..
*

Det fedeste ville være at få outlook til at virke, jeg har også prøvet at gendanne pc men den gider ikke gendanne desværre
Avatar billede bas Forsker
22. oktober 2013 - 16:41 #4
Du har vel ikke en backup af dine mails?
Ellers tænker jeg om det kunne være en idé at prøve at fjerne Outlook helt f.eks. med Revo Uninstaller Pro http://www.revouninstaller.com/ og derefter installere Outlook igen.