Avatar billede viggo97 Nybegynder
26. oktober 2013 - 11:25 Der er 4 kommentarer

Mistet min iPhone

Hej.
Jeg mistede igår min iPhone til en fest. Jeg har prøvet "find my iPhone" men jeg har desværre ikke slået "find my iPhone" til på min iPhone.
Er der en mulighed, hvor jeg kan slå tjenesten til ved hjælp af computer, eller andre enheder. Hvis ikke, hvad kan jeg så gøre for, at finde den.

Please hjælp
Avatar billede conz Juniormester
26. oktober 2013 - 13:45 #1
Du burde da bare kunne logge ind på icloud.com og bruge funktionaliten?
Avatar billede kjeldsted Novice
26. oktober 2013 - 16:03 #2
Hvis det aldrig har været sat op på din iPhone, så er der ikke noget at gøre. Desværre.
Avatar billede finb Ekspert
27. oktober 2013 - 12:43 #3
Kan du spærre nr. hos udbyder ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 18:00 #4
Hej.

  Det eneste, du reelt kan gøre, er at genere tyven lidt. Du kan spærre nummeret, så der i det mindste ikke kan ringes op fra den og har du stadig æsken til den, så er der også et EMEI-nummer, du kan bede din udbyder om at spærre; så kan selve telefonen ikke bruges her i landet. Problemet kan jo så være, at de ofte bare ryger ud af landet....

De bedste hilsner