Avatar billede frifugl Nybegynder
30. oktober 2013 - 14:23 Der er 8 kommentarer

Hjemmeside til nystartet firma i DK og Spanien

Er der nogen der give et godt råd om hvilket program der er bedst til at lave en firma side i ? har ikke selv leget med andet en billige programmer, og det dur bare ikke. Siden skal indeholde billeder og tekst samt kunne bruges til salg via nettet.
Måske sidder der en der også laver sådan noget :-)
kontakt os på
Steenb@tdcadsl.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2013 - 15:11 #1
Brug et CMS. Wordpress kunne være et godt bud.
Avatar billede frifugl Nybegynder
30. oktober 2013 - 15:30 #2
Tak
Men ved sgu ikke ret meget om hjemmesider og ved slet ikke noget om wordpress.
Håber der sidder en der ved alt og som måske skulle havde lyst til at lave noget spændene for os
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2013 - 15:37 #3
Det er jo bare et spørgsmål om penge.
Avatar billede frifugl Nybegynder
30. oktober 2013 - 17:11 #4
Det har du ret i.
Og vi har ikke tid til at sætte os ind i alt for meget omkring det pt. så derfor ville vi se om nogen kunne komme med gode ideer om hvilket program en nybegynder kunne bruge og få en prof side med, eller som sagt måske der sidder en der ville lave siden for os. og selvfølgelig koster det noget, det ved vi godt.
hvem ved...  måske der er en her der er super god og vil tjene de penge :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2013 - 17:25 #5
Klart der er. Undertegnet f eks. Kan hurtigt smække en wordpress-side op til dig (afhængigt af hvor du skal have med).
Avatar billede frifugl Nybegynder
31. oktober 2013 - 21:49 #6
ok lyder spændene
kunne du ikke skrive til mig på mail ?
Steenb@tdcadsl.dk

Steen
Avatar billede Distant Nybegynder
01. november 2013 - 11:19 #7
Joomla er også et godt bud, hos mange hosts har du 1-click installation af mange forskellige cms, såsom wordpress og joomla.
Derefter kan du installere et theme/template som ligner noget hen af hvor i vil hen, selv fylde ind lidt tekst og du har en side.
Der findes tonsvis af themes/templates til cms som er gratis og kan benyttes til erhverv.
surftown.dk er en af de bedste hosts i dk der også kan installere et cms system ved 1 click på 1 knap i deres kontrol panel.
Avatar billede pstidsen Novice
19. november 2013 - 19:51 #8
Jeg har netop startet et lille firma, hvor jeg laver billige hjemmesider i Wordpress. Jeg kan hjælpe dig med alt fra opsætning til en færdig hjemmeside.

Se mere på min hjemmeside webintas.dk og kontakt mig for mere info.