Avatar billede Jonasegede Nybegynder
07. november 2013 - 23:38 Der er 1 kommentar

Problem med Ekstern Harddisk efter formatering

Efter jeg var nødsaget til at formatere min harddisk (WD Ellement 2tb), har windows ikke bare slettet data, men hele harddisken. Der er intet plads på hardisken, og den har ikke længere noget navn. Nogen som kender en metode til at man kan bruge den igen?

Håber nogen er stødt på problemet og har fundet en løsning
Avatar billede Rezos Nybegynder
08. november 2013 - 14:15 #1
Og du siger du har formateret din HDD?
Hvis du har formateret den, så prøv evt. at gå ind under computeradministration, det kan du finde under kontrol panel - også Administration - Skulle der gerne åbne et nyt vindue, og i venstre side, kan du trykke på disk håndtering og derefter kan du trykke på din harddisk og se hvordan den HDD er allokeret. Der vil du nok kunne se alle 2TB - Højre klik og formaterer eller opret en ny partition.