Avatar billede JonFossa Praktikant
08. november 2013 - 10:09 Der er 4 kommentarer

3 websites på samme monitor

Jeg skal vise tre websites på samme monitor. De 3 websites opdaterer deres data (f.eks. klokken etc.) selv.

Montitoren bruges ikke til andet, end at vise disse websites.

Jeg vil gerne have, at det ser pænt ud, så IE's faner skal ikke vises. Og heller ikke adressefeltet osv.

Er der et program, der kan sætte sådan en 'side' op, så jeg slipper for, at skulle programmere en selv?
Avatar billede JonFossa Praktikant
08. november 2013 - 10:24 #1
Hov!?

Man skal og så kunne vælge kun, at vise en del, af de 3 hjemmesider.

F.eks. på DMI's hjemmeside
http://www.dmi.dk/vejr/

kunne det være, at kortet midt på siden, ville være én af de tre billeder jeg vil vise på monitoren.
Avatar billede minimadsens Nybegynder
08. november 2013 - 11:20 #2
Hold da op det lyder besværligt. Jeg ville nok lave et IE script hvor du fjerner rammerne samt scroll funktionen og laver vinduet i fuldskærm, derefter er det så bare at benytte sig af Iframes til at sætte position på de vinduer du eventuelt ville have, samt hvor du vil have dem.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2013 - 11:56 #3
jeg lavede et i 2006 - har lige testet - det kører også på min win8.
https://www.dropbox.com/s/0kkonyqnfb7e7fc/website.zip
udpak, lav en genvej til prog, og ret i kaldet så du får parametre med.
vbWebsite.exe 0 http://øl.dk
programnavn
0 er antal sekunder, det vises (0 = lukker ikke)
og så adressen på sitet
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2013 - 11:57 #4
hvis du ikke viser hele siden, så kommer der scrollbars med