Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
08. november 2013 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress Woocommerce shop - hvem kan lave en simpel en ?

Jeg kunne godt bruge en woocommerce shop.

Er det dyrt at få en til at lave?

Det skal bare være en simpelt en med en menu i venstre side.
En synlig indkøbskurv og det skal selvfølgelig være på Dansk :-)

Jeg har selv forsøgt med en template, men det er er lidt for langhåret for mig at lave den, desværre :-(

Hvad kan det koste at få en til at lave sådan en, eller er den måske en som har lavet en som kan kopieres?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2013 - 20:31 #1
Jeg har ikke brugt woocommerce tidligere, men nogen af de andre shop systemer.
Jeg tror det er nemmere at se hvad du gerne vil have lavet præcists og så give et bedre bud, eller du kan nævne hvad dit budget er og så kan nogen se om de kan arbejde med det.

Det kommer meget an på hvailke funktioner du vil have, hvad man skal sä sætte op og hvad du selv vil stå for.

Du kan evt. Skrive på osj@device.dk hvis du ikke vil skrive det direkte her.
Avatar billede yoohan Nybegynder
14. november 2013 - 20:49 #2
Hej mr-fedtmule

Jeg har lavet en del Woocommerce shop de sidste måneder, det lyder som om du har brug for en rimelig simpel shop som jeg sagtens kan lave til dig for begrænsede midler.

Skriv gerne på jan@esucces.dk hvis du vil høre mere!

Venligst Jan Jørgensen, esucces.dk
Avatar billede pstidsen Novice
20. november 2013 - 18:34 #3
Hej

Webshops er ikke det jeg primært laver, men jeg kan sagtens finde ud af det. Kontakt mig på peter@webintas.dk og se mere på webintas.dk. Jeg tænker en pris på 5000 vil være rimelig for begge parter.
Avatar billede conrado Nybegynder
22. november 2013 - 19:24 #4
Hi ,
  we are 2 developpers working in copenhagen .
we work mostly in e commerce solutions . we use magento ,woocommerce ,zencat , oscommerce .
  send me a mail to musel@rocketmail.com or call at 27306872 , to discuss what features you need ,if the task is still not taken.
regards ,
Mustapha
Avatar billede lauge Nybegynder
30. november 2013 - 10:52 #5
Her kan du få hjælp til en WooCommerce shop:
http://www.wp-hjemmesider.dk/

Fra kr. 2.999,- uden kortbetaling, til kr. 4.999,- med kortbetaling. Plus moms.