11. november 2013 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linksys EA6500 og Synology DS209

Hej I eksperter

Jeg har før haft spørgsmål angående min Synology som I har løst på bedste måde.
Nu har jeg så igen problemer, denne gang med en ny router Linksys EA6500 og Synology DS209.
Jeg kan simpelthen ikke komme i kontakt med den uden for vores eget netværk.
Jeg har prøvet at indstille det, som jeg tror, den skal på router-indstillinger, men det vil bare ikke lykkedes. (indstillingerne kan ses her: http://billedeupload.dk/?v=kpzdu.jpg )
Jeg har også prøvet at konfigurere med EZ-internet direkte fra Synology'en, uden held.
Så er der en af Jer der ved en masse om det, vil jeg være meget taknemmelig.
Det eneste jeg har brug for, eller det vigtigste, er at komme til min filestation på Synology'en.

På forhånd tak.

Ole
Avatar billede chalde Seniormester
11. november 2013 - 14:23 #1
Hvordan er dit øvrige netværkssetup?
Har du også en router leveret fra din udbyder?
Hvordan tester du om der er forbindelse?
11. november 2013 - 15:05 #2
Hej Chalde

Vi har internet fra Waoo og der sidder selvfølgelig den fiberboks, som fiberen kommer ind i. Derfra går direkte kabel op i Linksys EA6500, som igen går videre ned til et par computere og smart-tv. Vi har ellers bare et almindeligt hjemmenetværk til diverse bærbare, tablets og telefoner.
Førhen havde vi en D-Link DIR 655, men den kunne ikke rigtigt trække det ordentligt mere, men det virkede med Synology'en....
26. november 2013 - 07:17 #3
Desværre ingen der har en løsning, så tråden afsluttes