Avatar billede futte850 Nybegynder
11. november 2013 - 20:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ang. wd tv live gen3

Hejsa
Jeg har købt mig en wd tv live, men har desværre haft nogle problemer...
Den vil ikke læse mine 1-3 forskellige usb harddiske.
Den er fuldt opdateret og da jeg første gang antog, at der måtte være en fejl fik jeg den byttet ud med en magen til, men desværre også her kan jeg ikke få harddiskene til at virke.

Nogen som har prøvet noget lignende ??
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. december 2013 - 11:48 #1
Har fået afleveret wd tv live tilbage, da proshop heller ikke kunne finde nogen forklaring på problement.

Afventer udgivelse af nyere boks
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. december 2013 - 11:48 #2
!!