Avatar billede weblance Nybegynder
13. november 2013 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke forbinde til Exchange server på WiFi men kan på 3G - DNS problemer?

Hej Eksperter!

Jeg, og andre har problemer med vores Exchange server - faktisk 2 forskellige servere. Begge servere ligger på forskellige fysiske adresser og har hver sin WAN IP adresse. Dog er begge serveres ISP den samme: Altibox.

Problemet er, at jeg og flere af mine kollegaer, kan ikke komme på de to forskellige servere hvis vi er forbundet til vores WiFi i hjemmet. Vi har også forskellige ISP'er hver for sig. Hvis vi så kører med 3G på mobilen eller iPad, kan vi godt opnå forbindelse.

Jeg gætter på at det er et DNS problem ift. serverne, muligvis et problem hos Altibox. Hvad siger I?

/Carl
Avatar billede weblance Nybegynder
13. november 2013 - 22:27 #1
Glemte lige, at begge Exchange servere har hvert sit domæne, og har ikke andet til fælles end at de begge kører SBS 2011 og at Altibox er ISP.
Avatar billede weblance Nybegynder
18. november 2013 - 22:32 #2
Lukker.