Avatar billede ewok Nybegynder
14. november 2013 - 18:35 Der er 6 kommentarer

recovery diske

Jeg har fået fat i en packard bell ipower i95 gamerpc dog uden harddisk da den er brændt sammen, og han havde ikke fået lavet recovery discs, og nu står jeg så for at skulle bruge dem, er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i dem/købe dem?

og nej PB har dem ikke, havde det dog bare været en hp så var jeg sluppet med 350 for et nyt sæt.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2013 - 18:40 #1
Du behøver jo vel i princippet ikke diskene, hvis du kan låne en dvd med styresytemet, og bruge den nøgle der er tilknyttet computeren.
Den står vel i bunden af computeren?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 18:46 #2
Når du læser på label med kode, så skal det være eksakt samme Windows-version, dvs står der win7 sp1 dk, så er det kun den, koden virker til. Du kan ikke tage fx en win7 dk uden sp1 - det vil ikke virke.
Avatar billede ewok Nybegynder
15. november 2013 - 10:58 #3
Ja alt det ved jeg godt,  det er mere fordi pachard bell slet ikke supportere den mere, og den er knapt 3år  gammel, det er drivere og den slags jeg mangler. Og recovery diskene ville gøre det nemmere  ikke sandt
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2013 - 11:08 #4
Avatar billede ewok Nybegynder
15. november 2013 - 13:07 #5
Det var ligesom det jeg skrev ,  PB Supportere den ikke mere og derfor findes den ikke i deres system hverken med snid eller sn nummer eller modelnummer .
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2013 - 13:23 #6
har du prøvet med bare at køre en windows ind, og så programmet slimdrivers til at opdatere drivere?
eller se på
ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/