Avatar billede agent_qa Nybegynder
17. november 2013 - 09:38 Der er 4 kommentarer

Apple

Hjælp min Apple Mac Book Pro dræner batteri i løbet af 2 timer, hvad skal jeg gøre
Avatar billede SkarpC Nybegynder
17. november 2013 - 09:40 #1
1. Hvor gammel er den?
2. Lukker du apps/programmer korrekt eller nøjes du med at trykke på det røde x? (Det røde x lukker dem ikke..) (Hvis du ikke kan finde ud af at lukke dem korrekt, så genstart)
Avatar billede agent_qa Nybegynder
17. november 2013 - 09:47 #2
Den er kun 3 år gammel og det problem er aktuelt nu i 3 dage. Hermed har den også  været slukket helt og + genstartet(hjælper ikke). Men skal lige nævne at den bens 'blæser' arbejder på fuldtryk.(jet-maskine).
Avatar billede agent_qa Nybegynder
17. november 2013 - 09:53 #3
Nu er jeg ude og maskinen slukker lige om lidt. men skal nok besvare alle kommentar og svarene iaften. Så please kom med flere forslag. På forhånd mange tak
Avatar billede SkarpC Nybegynder
17. november 2013 - 11:30 #4
Det lyder altså som om at der er en process der køre på max hele tiden.
Jeg har selv oplevet at java har slugt max cpu efter at have været logget ind med nemid.