Avatar billede mousedreamer Nybegynder
18. november 2013 - 09:46 Der er 1 løsning

push application client til iphone lavet i Xcode på mac snow leopard

Hej,

jeg mangler en sample app til xcode på snow leopard, det er til verdens mest simple app, den skal modtage et telefonnummer og ringe tildet fra en push besked. Jeg er registreret som developer, men jeg mangler en god sample app jeg kan lave et par få rettelser til efter mit behov.
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
12. december 2013 - 21:37 #1
argh, fik en udvikler på freelancer.com til at lave det for penge