Avatar billede jebo Novice
20. november 2013 - 00:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pop-up-film på eksperten-skærmen

Hvornår er eksperten.dk begyndt at sætte et pop-up-vindue ind midt på skærmen, så man skal vente 10 sekunder, hver gang man forsøger at indtaste det mindste ?
Det er da sk... træls og medfører bare irritation. For mit vedkommende giver det bare ventetid - og jeg kommer aldrig til at se, hvad der foregår i pop-up-filmen.
Det ville være dejligt at få det fjernet !
Avatar billede kurtba Ekspert
20. november 2013 - 00:31 #1
Fuldstændig enig. Jeg har lige meldt mig ind på eksperten, men det ser ud til, at min levetid her bliver meget kort, for mit liv er simpelthen for kort til så megen chikane.
Jeg forstår godt, at de skal leve af noget, men at man skal forsinkes mindst 10 sek hver gang man vil se noget i en tråd er simpelthen for meget.
I dag er første gang jeg oplever det så massivt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2013 - 00:38 #2
Det er jeg helt med på, finder kommentarerne helt rimelige.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2013 - 01:30 #3
I kan bare smide en ad-blocker på jeres browser. Jeg kører Chrome og Firefox helt uden de aggressive reklamer. Kunne jeg ikke det, skred jeg omgående fra Eksperten.
Her er en til Firefox, der findes en tilsvarende for Chrome.
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. november 2013 - 09:44 #4
Avatar billede claes57 Ekspert
20. november 2013 - 10:02 #5
Avatar billede repox Seniormester
20. november 2013 - 15:00 #6
Problemet med videoen skulle være løst nu.
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2013 - 16:50 #7
#6.

Tak. Dejligt at se så hurtig reaktion :-)
Avatar billede jebo Novice
20. november 2013 - 21:13 #8
#6.
Jeg ved ikke, om/hvad du har gjort, men problemet er øjensynligt blevet løst.
Skal jeg selv lægge et svar til at lukke tråden - eller lægger du et svar, som jeg kan acceptere ?
Avatar billede jebo Novice
03. december 2013 - 07:32 #9
#6.
Problemet ser ud til at være genopstået - så kan og vil du kigge på sagen igen ?
Det er bare træls med den pop-up-film, der starter igen og igen med ventetid på 10 sekunder til følge.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. december 2013 - 09:50 #10
Jeg mærker slet ikke det problem ?

http://www.spywarefri.dk/artikel/pas-pa-reklamer-og-deres-indhold/

Nok fordi jeg har adblock installeret
Avatar billede jebo Novice
02. januar 2014 - 09:28 #11
Det lader til, at problemet igen er blevet løst, måske af #6
Sagen afsluttes uden at foretage videre.