Avatar billede Redecker Nybegynder
20. november 2013 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

God bærbar computer ?

Hej.

Jeg kigger på denne computer. Den koster 3500 kr. Den skal bruges til skolebrug, men skal også kunne klare spil som Sims 3, Counter Strike, Diablo, WOW og lign. uden problemer, kan den det ?

15,6 1366x768 opløsning
2,6 GHz Intel Core i5-3230M processor
12 GB DDR3 Ram
1000 GB harddisk med 5400 RPM
NVIDIA GEFORCE 710M grafikkort med 2 gb didikeret videohukommelse
Avatar billede Mcboman Nybegynder
20. november 2013 - 17:19 #1
Hej Redecker
Det kan den sagtens uden problemer og til 3500,- ville jeg mene det er et godt køb.
Men nu siger du at det også er til skolebrug. Det man ofte kigger på , når den er til skolebrug er dens batterilevetid. Fordi denne computer bruger et eksternt grafikkort(NVIDIA GEFORCE 710M grafikkort med 2 gb didikeret videohukommelse) så vil strøm forbruget være større end, hvis den kørte med et onboard (sådan nogle som intel 4000 ol.)
Men går ud fra den nok skal kunne holde nogle undervisningstimer og du kan samtidig game på den. Men husk en oplader.(just in case)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2013 - 20:31 #2
Fin bærbar, grafikkortet er bare dårligt så du skal ikke forlange for meget.
Avatar billede Redecker Nybegynder
20. november 2013 - 20:31 #3
Tak for svaret og hjælpen. :)
Avatar billede Redecker Nybegynder
20. november 2013 - 20:39 #4
hugajohan - Hvad mener du med dårligt ? - I forhold til hvad ? - Vil det kunne spile de spil, jeg ønsker ?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2013 - 21:24 #5
Ja den kan men ikke waooo ville mindst op til et 740m til de spil.
Men du er jo på et lavt budget.
Avatar billede Redecker Nybegynder
21. november 2013 - 21:28 #6
Ja okay, tak for hjælpen.

Du smider bare et 'svar' :)