Avatar billede carstenwm Praktikant
23. november 2013 - 09:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Waoo->Homeplug med trådløs funktion + kabelforbindelse, findes det ?

Hej - vi har en Waoo trådløs router, ønsker bedre wifi i boligen så vi alle kan komme på nettet med mobiler, bærbare mv.

Tænkte at man måske kan smide en Homeplug-enhed på ved routeren og hive ud med en med Homeplug-enhed med indbygget trådløs wifi i den anden ende, så wifi når længere rundt + netudgang (kabelforbindelse) til den stationære vi også har ? Evt. med bud på en model (nyere, jeg er ikke tydeligvis ikke hjemmevant i disse ting ;-D...
Avatar billede Steven_Matkon Novice
25. november 2013 - 10:50 #1
Du kan prøve at kigge på ZyXEL PLA-4231 (http://www.zyxel.com/dk/da/products_services/pla4231_kit.shtml?t=p) det er et kit jeg har linket til men den burde kunne dække dine behov sådan som jeg læser det i hvert fald.
Avatar billede carstenwm Praktikant
25. november 2013 - 12:25 #2
Tak for link,det er bestilt - det var en væsentlig billigere løsning end den jeg havde fundet frem til - et kit fra TP ;-)

Det var lige svært at overskue udbuddet. Point er givet, Steven :-)
Avatar billede carstenwm Praktikant
08. december 2013 - 07:12 #3
BUM - du skal åbenbart også acceptere at jeg har accepteret dit svar, Steven. Iøvrigt kan jeg oplyse, at det virker :-) Jeg er Yderst tilfreds !
Avatar billede Steven_Matkon Novice
09. december 2013 - 09:34 #4
Hvor i al den videste verden accepterer jeg det?

Altid glad for at høre at det virker som det skal, jeg benytter det også selv så mente nu nok =)
Avatar billede carstenwm Praktikant
21. februar 2014 - 09:31 #5
...løst..
Avatar billede carstenwm Praktikant
21. februar 2014 - 09:33 #6
..fordi den blever ved at respondere med mails fordi der ikke blev afgivet svar af den person som egentlig fortjener point'ene