Avatar billede jeromaka Praktikant
23. november 2013 - 19:43 Der er 8 kommentarer

publisher 2010 (crasher)

Jeg kan sagtens åbne publisher og så vælge et dokument, men jeg kan ikke åbne dokumentet fra den mapp som det feks. er placeret i, eller vælge dokumentet via seneste elementer.

Går jeg i feks. seneste elementer og vælger dokumentet som skal åbne i publisher skriver den:
http://billedeupload.dk/images/bKFnv.jpg

trykker jeg "JA" sker der ikke mere
Trykker jeg "NEJ" sker der ikke mere

Prøver jeg igen at gå i seneste elementer og vælge mit publisher dokument kommer den med dette:
http://billedeupload.dk/images/mIF2H.jpg

Vælger jeg så "JA" kommer dette:
http://billedeupload.dk/images/YPJTk.jpg

Når installationen er fuldført kan jeg kun trykke OK, og det gør jeg naturligvis.

Så genstarter jeg computeren, som man jo så tit skal.
Så starter jeg igen med at gå i seneste elementer og så starter det hele bare forfra.

Hvordan får jeg det til at virke så jeg igen kan åbne mine publisher dokumenter fra seneste elementer?!
Avatar billede jokkejensen Novice
23. november 2013 - 19:50 #1
Hvad sker der hvis du starter publisher mens du holder CTRL knappen nede (skulle gerne tvinge den i fejlsikret tilstand)

Desuden, har du installeret nogle 3.parts plugins ? - du ved af ?

vh
Avatar billede jokkejensen Novice
23. november 2013 - 19:52 #2
sry.. læste ikke de første ordentligt linier.. Så.. publisher virker fint, men du kan ikke åbne dine dokumenter ?
Avatar billede jeromaka Praktikant
23. november 2013 - 19:58 #3
Publisher har hele tiden kunne åbne mine dokumenter selvom jeg går ind via "seneste elementer" Eller finder dem i de mapper di ligger. Men det kan den ikke mere.

Så jeg kan kun åbne dem hvis jeg åbner publisher, og så finder mine dokumenter den vej. Så virker det.

Er bare nemmest for mig at åbne dem ved at gå feks i seneste elementer eller finde den mappe de ligger i først.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. november 2013 - 20:18 #4
Hvad version af Windows sidder du på?

Yes har .... Endeligt forstået problemet :)
Avatar billede jeromaka Praktikant
23. november 2013 - 21:35 #5
Sidder med win 7 :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
25. november 2013 - 11:34 #6
1:
Start -> skriv "regedit"
Naviger til:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\14.0\Publisher
Tilføj nøglen "PromptForBadFiles" og tildel værdien "1"

Prøv igen, ellers slet nøglen.

2:

Filer > indstillinger > Sikkerhedscenter

Fjern fluebenet i forhindring af datakørsel.

Prøv igen, løser det ikke, så sæt den på igen.
Avatar billede jeromaka Praktikant
25. november 2013 - 16:04 #7
Har tilføjet nøglen "PromptForBadFiles" og tildelt den værdien "1"

Har dog ikke genstartet computeren, skal den det?
Umiddelbart har det ikke gjort nogen forskel.

Dette synes jeg ikke at kan finde:
Filer > indstillinger > Sikkerhedscenter
Avatar billede jeromaka Praktikant
24. december 2013 - 09:04 #8
Ingen som kan hjælpe?