26. november 2013 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Internet Explorer

Jeg er hjælper i en datastue for ældre.
Pludselig virker Internet Explorer ikke på 3 af vore maskiner.
Der kommer en meddelelse om at Internet Explorer er ophørt med at virke, og at Windows vil søge at finde en løsning, men det kan Windows tilsyneladende ikke. For problemet fortsætter.
Jeg ville så forsøge at afinstallere Internet Explorer, for så at downloade den igen. Men når jeg går i kontrolpanelet for at fjerne programmet kan jeg ikke finde det i programoversigten.
Gemmer det sig under et andet navn.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. november 2013 - 17:12 #1
Hvilket styresystem? hvis Win 7 kan du i venstre side  under programmer og funktioner se noget der hedder vis installerede opdateringer og næsten i bunden finde Iexplorer her kan du markere og fjerne den nyeste,

men prøv først at nulstille og genstarte Iexplorer under avanceret
Avatar billede nissen2630 Novice
26. november 2013 - 17:36 #2
Hent og installer CCleaner. Kør en total oprydning på disken.
Både filer og i registrerings databasen

CCleaner : https://www.piriform.com/ccleaner
Avatar billede madseksperten Nybegynder
26. november 2013 - 17:49 #3
start -> kontrolpanel -> netværk og internet -> internetindstillinger -> avanceret -> nulstil
26. november 2013 - 22:43 #4
03. januar 2014 - 19:08 #5
jeg klikkede på tandhjulet og valgte administrer tilføjelsesprogrammer og deaktiverede alle, så hjalp det
Tak for hjælpen
04. januar 2014 - 09:37 #6
... som der står i guiden http://www.eksperten.dk/guide/1528 ;-)

Dette er så et [svar]...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
04. januar 2014 - 12:38 #7
tak for hjælpen
Jeg opdagede, da jeg havde skrevet de sidste bemærkninger, at jeg havde glemt at sætte flueben for at give point.
Det er dejligt, at der er et sted, hvor man kan få hjælp.
mvh
Troels Jørgensen