Avatar billede mh-j Juniormester
29. november 2013 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nedtællings ur i Excel

Nedtællings ur fra 15 min til 0 og der efter blinke rødt på den knap man bruger til at sætte det manuelt igang
Avatar billede supertekst Ekspert
29. november 2013 - 14:14 #1
Hvad skal der vises "undervejs"?
Avatar billede mh-j Juniormester
30. november 2013 - 14:53 #2
gerne nedtælling, hvis det kan lade sig gøre
Avatar billede jens48 Ekspert
01. december 2013 - 22:42 #3
Jeg har ikke kunnet få den til at skifte farve på knappen, men måske er der alligevel noget her, der kan bruges.
http://gupl.dk/704786/
Avatar billede mh-j Juniormester
02. december 2013 - 08:22 #4
Der er noget jeg kan bruge der fra, det store ur kan jeg ikke bruge, men hvorfor står den og blinker med det hele, og jeg skal bruge ca 16 af disse uge på en side, men den spærre for at jeg kan sætte flere i gang. Men ellers godt lavet. Hvis du ikke kan mere får du point for alt det her.
Avatar billede jens48 Ekspert
02. december 2013 - 12:44 #5
Jeg kender ikke til nogen måde hvorpå man kan foretage sig andet mens en makro kører, så jeg er bange for at jeg ikke kan komme det nærmere