Avatar billede hinkesten Praktikant
29. november 2013 - 21:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CSS Menu med kolonner

Hej

Jeg har købt et WordPress Tema med en såkaldt "Superfish menu" hvori menuerne fungerer med drop-downs. Desværre har jeg så mange punkter i menuen at folk med lav opløsning ikke kan se de nederste og jeg vil derfor gerne udvide til en "drop-down" med flere kolonner, evt. ved at sætte en max-højde på "block'en"/drop-down menuen.

Jeg arbejder på localhost så kan derfor ikke vise siden men temaet kan ses online her - og det er jo akkurat samme måde det er opbygget på

http://hogash-demo.com/kallyas_wp/homapage-all/

Jeg har fundet flg. forslag til hvordan det kan løses, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal implementere ændringerne.

http://stackoverflow.com/questions/2931879/superfish-dropdowns-to-be-columned-when-there-are-many-children-and-no-grandchi/2932775#2932775

Eksempel fra ovenstående link praktiseret: http://jsfiddle.net/bA3aL/

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig, så vil jeg være ovenud lykkelig! På forhånd tusind tak! :-)
Avatar billede HBP2 Praktikant
01. december 2013 - 17:23 #1
Jeg fristes til at sige at hvis de er så mange menu punkter at de ikke kan være på skærmen, så er der for mange, og du bør prøver at vise informationen på en anden måde end i en menu.
Avatar billede hinkesten Praktikant
01. december 2013 - 18:10 #2
Tak for dit input, men det er godt nok den måde vi ønsker at gøre det på.
Avatar billede hinkesten Praktikant
12. februar 2014 - 09:33 #3
lukket