Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. december 2013 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Powerpoint 1 dias med foto skift

Hej,
Kører powerpoint2010, og vil gerne lave 1 slide, hvor der er et "fotofelt" på. Her vil jeg gerne have at det skifter billede efter X antal sekunder. F.eks. har jeg en pulje på 5-6 fotos den skifter imellem og så starter forfra.

Kan det lade sig gøre? eller skal man have et dias per foto ?

vh
Thomas
04. december 2013 - 16:36 #1
PowerPoint har ikke en indbygget funktion til det ønskede.

Lav en animation med dine billeder, og indsæt denne i stedet.
Avatar billede martens Guru
04. december 2013 - 19:32 #2
hvorfor ikke en hjemmeside ( HTML ) der køres i KIOSK-mode i IE eller Chrome ?