Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
07. december 2013 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med trådløst internet

Hej,

Jeg har et underligt problem med mit trådløse netværk herhjemme. Vi har diverse computere både bærbare og stationære, samt andet elektronik, som bruger det trådløse netværk dagligt uden problemer.
Problemet ligger i, at én bærbar og én stationær ikke rigtig længere kan logge på det trådløse netværk. Det kunne de engang uden problemer. Både bærbaren og stationæren kører fint med kabel og den bærbare kan logge på trådløst netværk andre steder. Så problemer med netværkskortet er vel udelukket? Skal lige siges at det af og til lykkes at komme på det trådløse netværk herhjemme med begge computere, men det er sjældent. Når fejlfinding køres kommer den bare frem og siger, at problemet ikke kunne løses/findes.
Nogen der har en idé om hvad dette kan skyldes?
08. december 2013 - 08:49 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Måske forstyrrelser fra andre trådløse enheder i nærheden ? Prøv at skifte kanal på den trådløse - gøres igennem Routeren's WEB Program/Interface ...
Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
08. december 2013 - 13:37 #2
Styresystemet er Win7 på begge computere. Jeg har prøvet at skifte kanal på routeren, da der netop var problemer med, at andre netværk gik ind og forstyrrede. Problemet er nu, at nu virker alt andet undtagen de to computere. Dette er uanset hvor de er i huset.
08. december 2013 - 16:21 #3
Prøv (i en periode) helt uden KODE ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
09. december 2013 - 18:46 #4
Ja det kunne jeg prøve, men computerne kan godt tilslutte sig det trådløse netværk, men derefter står der bare "identificerer netværk" uden der sker noget?

PS: Det var en fejl. Skal jeg genoprette spørgsmålet igen?
Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
09. december 2013 - 23:50 #5
Jeg har oprettet det som et nyt spørgsmål, så dette må gerne lukkes.
10. december 2013 - 09:30 #6
(Du 'lukker' selv ved at [Accepter] dit eget [svar] i #2 ...)

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo