Avatar billede Sinox Nybegynder
09. december 2013 - 13:28 Der er 1 løsning

Hvis kun hvis der er én record.

Hej.

Jeg har denne SQL sætning som kører fint, MEN jeg skal lave et lille tjek, som jeg ikke aner hvordan jeg griber an.

I min dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Header] skal jeg kun hvise hvis der er én record. Hvis der findes flere records i dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Header], skal det ikke medtages. Hvordan gør jeg det?

SELECT * FROM dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Header]
INNER JOIN dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Line] ON dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Header].No_ = dbo.[3S Company A_S$Posted Invt_ Put-away Line].No_
WHERE ([Posting Date] > '" & request.form("from") & "' AND [Posting Date] < '" & request.form("to") & "')
Avatar billede Sinox Nybegynder
22. februar 2014 - 10:25 #1
,