Avatar billede slotski Juniormester
11. december 2013 - 23:59 Der er 2 kommentarer

Sony Vaio bærbar ryger af net.

Hej Alle

Jeg prøver lige her, med grundig info.

Jeg har en Macbook som kører på et yousee netværk, og jeg ryger stort set aldrig af netværket. Så har jeg købt en Vaio til kæresten, og har haft en tekniker på besøg fra yousee, men efterfølgende hvor der er rodet med netværket, så oplever vi at Vaio'en konstant mister netværk, den "er på netværket" men har ingen forbindelse til internettet.

Vi aner ikke hvad det kan være, 1. netværkskort, 2. computerfejl, 3. yousee der gør at hun ryger af eller 4. at Vaio'ens netværksadresse driller.

Er der nogen der har gode råd? Skal jo ikke bare klage til sælger, hvis der er en fejl i router.

Mvh.
Martin
Avatar billede Minimosse Nybegynder
17. december 2013 - 09:55 #1
Kunne godt ligge i et driver problem til det trådløse netværkskort, tjek at alle drivere og bios er af den seneste version, inden du foretager yderligere fejlsøgning!

Mvh. Mathias
Avatar billede slotski Juniormester
17. december 2013 - 19:44 #2
Nu er jeg ikke stærk i pc'ere, har forsøgt at opdatere alt, men den driller stadig. Jeg tænker på om det kan være netværket/router fra yousee der kan være problemet...