Avatar billede Jakie Juniormester
16. december 2013 - 00:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Array - tager ikke første værdi???

Hej Eksperter :)

Jeg har et array, der ser sådan her ud:
array(21) { [0]=> array(2) { ["keys"]=> array(1) { [0]=> string(177) " Lieuwe Van Waerwijk " } ["value"]=> array(1) { [0]=> string(171) " Fredrik Ojaharju " } } [1]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(163) " Siarl Probyn " } } [2]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(171) " Philippe Fazenda " } } [3]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(175) " Sigifredo Gallegos " } } [4]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(167) " Demetre Vasary " } } [5]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(173) " Juan Terme Mestre " } } [6]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(163) " Royan Muwafa " } } [7]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(179) " Zakiy Khesrawi Amiri " } } [8]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(163) " Rudy Arriola " } } [9]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(169) " Alexander Mayer " } } [10]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(173) " Ferruccio Steiger " } } [11]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(179) " Berni Flach Sprecher " } } [12]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(165) " Ervin Berisha " } } [13]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(175) " Lucas Lalo del Rey " } } [14]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(163) " Tayyar Nobre " } } [15]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(167) " Jameson Docker " } } [16]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(167) " Techoslav Cada " } } [17]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(173) " Henning Frisgaard " } } [18]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(169) " Augusto Polandi " } } [19]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(165) " Emery Gresham " } } [20]=> array(1) { ["value"]=> array(1) { [0]=> string(171) " Kaspar Langgaard " } } } .

Der står, at der 21, men der altså 22 strenge, hvis man kigger tæller efter.

Hvis jeg fx.

        foreach ($borsonefore as $ll) {

        var_dump ($ll["value"][0]);

        }

Så eksekveres:
string(171) " Fredrik Ojaharju " string(163) " Siarl Probyn " string(171) " Philippe Fazenda " string(175) " Sigifredo Gallegos " string(167) " Demetre Vasary " string(173) " Juan Terme Mestre " string(163) " Royan Muwafa " string(179) " Zakiy Khesrawi Amiri " string(163) " Rudy Arriola " string(169) " Alexander Mayer " string(173) " Ferruccio Steiger " string(179) " Berni Flach Sprecher " string(165) " Ervin Berisha " string(175) " Lucas Lalo del Rey " string(163) " Tayyar Nobre " string(167) " Jameson Docker " string(167) " Techoslav Cada " string(173) " Henning Frisgaard " string(169) " Augusto Polandi " string(165) " Emery Gresham " string(171) " Kaspar Langgaard "

Altså uden  Lieuwe Van Waerwijk - Hvordan i alverden får jeg ham med?
Avatar billede repox Seniormester
16. december 2013 - 00:34 #1
Hvad mener du med "hvis man tæller efter"? Så vidt jeg kan se er den sidste angivne nøgle indekseret med 20 - fra 0 til 20 er kun 21 nøgler.

Dit array er tre-dimensionelt, hvorfor din kode ikke vil give det du ønsker dig.

Jeg forstår ikke din opbygning, men får at få det hele med ud, skal du skrive noget ala:

foreach($borsonefore as $item)
{
  var_dump($item["keys"][0]);
  var_dump($item["values"][0]);
}
Avatar billede Jakie Juniormester
16. december 2013 - 01:36 #2
Korrekt :)

Tak.. Der må gerne vedlægges svar :)
Avatar billede repox Seniormester
16. december 2013 - 06:20 #3
Det fik du her.