Avatar billede Beanux Nybegynder
23. december 2013 - 18:04 Der er 1 kommentar

Gæstebog (virker men laver fejl efter post)

Hej, jeg er i gang med at lave en bette gæstebog. Bare for at teste.

Jeg har fået den til at fungere, men hver gang jeg poster en ny kommentar fjerner den < tegnet fra min database.xml

Og derefter laver den selvfølgelig en fejl, da den siger den ikke er lukket ordentligt.

http://speedy.sh/ybCK5/Guestbookfinal.rar

Der er hele projektet lavet om til en Winrar fil, håber der er nogle der kan hjælpe :)

1. Kør siden i en browser.
2. Skriv navn, mail + besked og tryk post!
3. Prøv derefter at gøre det igen. Der er nu sket en fejl.
4. Gå derefter hen til Visual Studio igen, og den spørger om du vil opdatere nye ting, sig ja.
5. Derefter kan du se under databse.xml at den har fjernet < tegnet ved </comments>

Er der nogle der har en ide om hvad jeg har gjort forkert, siden den automatisk fjerner dette tegn efter 1 kommentar er postet :)
Avatar billede Beanux Nybegynder
23. december 2013 - 21:17 #1
Slet ikke nogle der liige kunne give et bidrag her ;) ?