Avatar billede redfan Juniormester
14. januar 2014 - 09:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføje Kolonne i pivottabel med data fra andet program

Hej

Jeg har en pivottabel der henter data fra et andet program (axapta)
Jeg har behov for at indsætte en kolonne hvor jeg har mulighed for at indtaste data selv så den laver en udregning
Den ser sådan ud nu

"Kunde" "Statgruppe" "Omsætning" "DB"

Her vil jeg gerne ind midt imellem have en der hedder budget som jeg ikke kan hente fra Axapta.
her skal jeg gange værdien fra omsætningen med et forudbestemt tal og MEGET gerne kompineret med at alt efter hvad der står i statgruppen skal der ganges med et bestemt tal

Hvordan filen bærer jeg mig ad?
Avatar billede redfan Juniormester
17. januar 2014 - 15:12 #1
Er der ingen eksperter herinde der kan hjælpe mig videre?
I plejer at være så skarpe :-)
Avatar billede redfan Juniormester
21. februar 2014 - 12:54 #2
lukker