Avatar billede Maler2010 Novice
15. januar 2014 - 18:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på min gen hjemmeside hverken frontend eller backend

Hej eksperter
Jeg har fået et problem som jeg aldrig har oplevet før. Jeg har ingen problemer med at komme på websites undtagen min egen webshop, og når jeg endelig får adgang, varer det kun få minutter før jeg har problemer.

Jeg har store børn, så vi har et bredt arsenal, og oplever det på W7 PC, Ipad, Android og Windows RT, mens jeg underligt nok ingen problemer har fra min Windows Phone.

Jeg har prøvet alt, endda re-installeret W7, men uden held. Det mest mærkelig er, at både trace route og god gammel ping virker fint.

jeg er løbet fuldstændig tør for idéer.
Avatar billede Watson Nybegynder
15. januar 2014 - 20:26 #1
Hej Maler

Nu skriver du ikke kan komme på. Men hvad er problemet?
Siger den forkert kode/bruger, genstarter din browser, hopper nettet af. Giver den dig et eller andet fejl når du prøver at logge på?

Du må meget gerne beskrive hvad der sker når du prøver at komme ind, ellers er det ret så svært at hjælpe dig, da det kan være 1000 forskellige ting.
Avatar billede Maler2010 Novice
15. januar 2014 - 20:34 #2
Hej Watson

Der sker ikke noget. I adresse fanen står der bare venter på www.lite-house.dk, mens "hjulet" spinder, indtil jeg får beskeden, siden kan ikke vises. Klikker jeg opdater, som regel flere gange, kommer jeg sommetider ind, men når jeg så vil ind på en menu, er jeg tilbage ved det spindende hjul.
Avatar billede Maler2010 Novice
15. januar 2014 - 21:33 #3
Skiftede DSN til open dns og nu virker det. Lukker spørgsmålet