Avatar billede Bent45 Novice
16. januar 2014 - 10:24 Der er 2 kommentarer

apPopupMenu

Jeg får en meddelelse på en der hedder " apPopupMenu" hvad er det?
Jeg får den op på eks. "http://www.mwmorch.dk/da.aspx"så kommer javaen op med denne.

Bent45
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2014 - 12:59 #1
Man har valgt at benytte en menu i Java på den pågældende side, fuldstændig tåbeligt men det er så en anden sag, og menuen hedder altså "apPopupMenu". Menuen bliver, i hvert fald hos mig, blokeret pga sikkerhedsindstillinger og det skyldes ikke nødvendigvis at menuen er usikker men bare at sikkerheden hele tiden strammes og opdateres i Java.
Avatar billede Bent45 Novice
16. januar 2014 - 13:13 #2
Ja jeg giver dig fuldstendig ret,men hvordan slår man disse sikkerhedsindstillinger fra, den er flere steddet på nettet