16. januar 2014 - 17:25Der er
10 kommentarer og 1 løsning
Vælg stilling, og få navnet samt mail udfyldt
Jeg arbejder med at oprette en brev-skabelon hvor der er felter til at skrive modtagerens navn osv. og det virker fint nok.
I bunden af brevet vil jeg gerne have en drop down boks hvor man kan vælge "Formand", "Næstformand", "Kassere" osv.
Når man vælger "Formand" så skal feltet lige op over udfyldes med det tilhørende navn. I brevhovedet skal afsenderen ligeledes rettes samemen med e-mail.
Skal man ud i XML eller hvordan går man det?
Alle i bestyrelsen skal have en skabelon med tilhørende "data fil" hvis det er nødvendigt.
Jyske Bank er rykket ind i Glaskuben på Kalvebod Brygge, et markant byggeri i hjertet af København. Knap 1.000 arbejder her, heraf 200 i IT, med nye rammer for samarbejde, innovation og udvikling.
Det kan gøres i VBA Skriver hvert bestyrelsesmedlem deres egen korrespondance ? Hvis ja så kan det ske automatisk via deres brugernavn I modsat fald kan en userform anvendes vil det/de nødvendige valg
Det ser ud til at være nemmest at lave tre-fem separate skabeloner til de enkelte medlemmer af bestyrelsen.
Jeg ville jo gerne have set hvordan det rent teknisk kunne gøres i word, men det må blive en anden god gang.
Hvis ikke andre byder ind med en løsning, så falder point af til "8 for den detalje, selvom den ikke kan bruges til meget nå hver person får sin egen skabelon, med fast tekst. Fortsat god weekend.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.