Avatar billede Bent45 Novice
18. januar 2014 - 11:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome

Min Google Chrome er blevet rød og jeg ved ikke hvorfor, og jeg kan ikke se hvor jeg skal lave den om og jeg ved ikke vor den der kommet fra?
Bent45
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2014 - 12:10 #1
Ikke forstået?
Upload evt. et screenshot her: http://gratisupload.dk/
og post efterfølgende linket til filen herind....
Avatar billede Bent45 Novice
18. januar 2014 - 13:57 #2
Jeg mener at hele er blevet rød, og man kan næsten ikke se hvad der står i fanerne
Avatar billede Bent45 Novice
18. januar 2014 - 14:51 #3
Jeg mener at hele siden er blevet rødhelt ud til kanterne, når man lukker Google Chrome op og skal søge på siden, og man kan næsten ikke se hvad der står i fanerne håber dette giver mening
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2014 - 15:44 #4
Upload evt. et screenshot her: http://gratisupload.dk/
og post efterfølgende linket til filen herind....
Avatar billede eurositi Ekspert
18. januar 2014 - 15:56 #5
Måske er du ved et uheld kommet til at justere visningsstørrelsen helt ned til 10-20% ?

Prøv at trykke Ctrl-tasten ned sammen med + (plus) tasten nogle gange, og se om visningen begynder at vokse til normal størrelse (100%).

I Chrome kan du også zomme ind/ud via tilpasnings-ikonet i øverste højre hjørne.
Avatar billede Bent45 Novice
18. januar 2014 - 17:19 #6
Jeg tror ikke du er helt med det er ikke siden der er blevet for lille, det er selve siden når man åbner Google Chrome så er den rød og jeg kan ikke lave den om hvad gør jeg ??????
Avatar billede eurositi Ekspert
19. januar 2014 - 01:23 #7
Jeg var nødt til at gætte, for det er simpelt hen for svært at regne ud, hvad du mener. Jeg ved godt, at det kan være svært, at beskrive, men forsøg alligevel at analysere det lidt mere, hvis du vil ha' hjælp.

Tag allerhelst et skærmdump med Klippeværktøjet i Windows og upload det til f.eks. Gratisupload.dk.
Avatar billede Bent45 Novice
19. januar 2014 - 14:20 #8
nu kan du se den på Gratisupload.dk

og den hedder Google Chorm Rød.docx. som
er i Word
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2014 - 15:50 #9
Klik hvor pilen peger her: http://gupl.dk/706415/
Herefter klikker du på Nulstil til standardtema

Det tror jeg løser dit problem........
Avatar billede Bent45 Novice
19. januar 2014 - 17:42 #10
Nej det kan jeg ikke da den ikke er aktiv,
jeg har også prøver at geninstallere den igen
men det var det samme
Avatar billede eurositi Ekspert
19. januar 2014 - 23:52 #11
Hej igen.
Nu har jeg researchet lidt.
Du har sandsynligvis et NVidia GeForce grafikkort. Ifølge dette link kan det være, at problemet kan løses ved at opdatere grafikdriveren til den allernyeste version fra www.nvidia.com:

http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/Hmher0X2vGs

Men prøv evt. allerførst at gå ind i NVidia's eget kontrolpanel og slå funktionen "3D stereoscopic mode" fra.

Problemet, der er helt nyt, går under navnet "Chrome pink screen", og det skyldes åbenbart, at NVidia-kortet som standard har aktiveret 3D/stereoskopi. Da Chrome benytter hardwareacceleration fra dit grafikkort, skaber dette åbenbart en uheldig kombination med de aktuelle versioner af GeForce-driveren.

Håber, at dette konkrete svar kan løse problemet.
Avatar billede Bent45 Novice
20. januar 2014 - 11:03 #12
Svar til eurositi
Du har fuldstendig ret det løste problemet, så mange tak til dig
det var lidt af en knude,
Avatar billede Bent45 Novice
21. januar 2014 - 16:30 #13
det var godt gådet
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2014 - 16:59 #14
Husk at lukke spørgsmålet ved at acceptere svaret fra eurositi.
Her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Husk også altid at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar. Svar er til pointgivning.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2014 - 19:22 #15
Hmmm, det er så grunden til du skal huske at sende dine egne indlæg som kommentar, og ikke som svar. :-)
Nu accepterede du dit eget svar, og tog dermed pointene tilbage.
Avatar billede Bent45 Novice
22. januar 2014 - 13:18 #16
det må du meget undskylde det har jeg ikke set
Avatar billede BkrS Nybegynder
12. april 2014 - 18:06 #17
Jeg fik også lyserød Google Chrome skærmbillede i dag. Takket være denne dialog klarede jeg også problemet med en ny Nvidia driver.
Super fint!
Avatar billede TinaHellum Nybegynder
29. april 2014 - 22:47 #18
Jeg har samme problem med "Chrome pink screen" og jeg har opdateret seneste grafik driver fra Nvidia GeForce grafikkort, men når jeg går ind under kontrolpanelet kan jeg ikke finde "3D stereoscopic mode". Har søgt på Nvidias indeks under stereoscopic og i søgefunktion og intet dukker op som kan guide mig til at slå det fra.

Får nærmest kvalme af den lyserøde farve, kan I hjælpe mig til at slå den fra vil jeg blive meget glad. Har windows 8.