Avatar billede teamdev Novice
24. januar 2014 - 10:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke skrive til fil

Hejsa,

Jeg henter en håndfuld data fra en tabel og vil efterfølgende skrive dem ind i en fil

Først kører jeg en count på antal rækker
er der flere end 0 så
kører et select på alle rækker
der skrives i filen

TSO.write "Initialer;Navn;titel;dato" & vbcrlf

while not objRSSelect.eof or objRSSelect.bof

TSO.write objRSSelect("initialer")&";"&objRSSelect("navn")&";"&objRSSelect("titel")&";"&objRSSelect("dato")& vbcrlf
objRSSelect.movenext
wend

TSO.close
Set TSO = Nothing
Set FSO = Nothing

Men den smider en exception og skriver ikke i filen i anden omgang men smider en exeption.

Identisk script kører fint på en windows server 2008

Jeg forsøger at få det til at køre på en server 2003

På samme server 2003 kører et andet VBScript, der skriver til en fil, uden problemer. Ideas?
Avatar billede tofte Juniormester
24. januar 2014 - 11:07 #1
Hvordan åbner du filen ?

Smid evt. linjerne hvor du definere og åbner TSO
Avatar billede teamdev Novice
24. januar 2014 - 11:12 #2
Kors - min fejl - havde ikke set at der var NULL værdier i databasen på server 2003 maskinen.

Tilpasset trigger der lagrer data i min tabel, så der kommer data i alle felter.

Derefter kørte script problemfrit