Avatar billede johandysatan Novice
05. februar 2014 - 22:10 Der er 1 løsning

Samsung Smart TV kan ikke længere afspille videofiler fra HDD

Hej
Jeg har et Samsung smart TV EU40ES8005 (2012 model), som indtil for nylig har afspillet videofiler (.avi og lignende) upåklageligt. Men det vil det ikke længere.
Når jeg vælger en videofil nu vises "loading" symbolet i ca. 1 minut hvorefter tv'et genstarter.

Jeg har prøvet at nulstille tv'et flere gange, og når jeg gør det virker afspilningen af videofiler første gang, men så vender fejlen tilbage.

Jeg har prøvet forskellige HDD med samme resultat.

Er der nogen derude der har et bud på hvordan jeg får tv'et til at virke som det plejer og bør?

På forhånd tak

/Johan
Avatar billede johandysatan Novice
26. februar 2014 - 11:18 #1
Jeg har fundet ud af at på en nyformateret HDD virker videoafspilningen. Ved ikke hvorfor det pludselig holdt op med at virke.