Avatar billede belchuke Praktikant
15. februar 2014 - 01:09 Der er 1 kommentar

Enten mega langsom eller smadret?

Hej. for omkring 2 år siden købte jeg en DT300 i mm-vision.
jeg har ikke haft nogle problemer med den før nu.
Den er begyndt at være ufattelig langsom, samt er der tidspunktet hvor jeg ikke kan klikke på noget som helst.
Den er også begyndt at starte op midt om natten (ca 1-4 tiden).

der er også et problem med Google Chrome.
Fanerne virker ikke som de skal. når jeg søger på noget (min start side er Google) åbner den en nye fane. hvis jeg prøver at klikke på fanen lukker den som om jeg klikker på krydset og ikke selve fanen.

Skype driller den også. Det der sker er at mit Webcam bare går i stå og jeg kan ikke gå ind på Skype da den ikke ville lade mig gøre det. Når jeg så endelig (normalt efter 5-10 min tid) er kommet ind på Skype og slukker og tænder for Webcam sker der ingen ting og den visser bare mit normale profil billede.

League of legendes. Når jeg sider og spiller med vennerne eller bare med hvem som helst over League of legendes. går den fulkommen Skør med musen og den køre rundt på hele billede.

Jeg har taget omkring 2 virus teste med AVG hvor den siger der ikke er nogle virusser.

problemet med min pc startede den 10 Feb.

Jeg er har ingen sikkerheds kopier.

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med mit store problem da jeg har meget svært ved at bruge min pc.

Windows 7 home premium. 64 bit. 8 ram, 3,10 Ghz.  Intet (R) i5.3350P. GeForce GTX 660.

Den eneste måde jeg har kunne bruge den er ved at Klikke Ctrl+Alt+delete og så vente lidt til at den normale tekst står der. Så holder jeg muse makørenen over start jobliste i 3 sekunder og så kan jeg bruge min pc igen i 6 sek.
15. februar 2014 - 12:20 #1
Du får lige hele 'pakken' ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---