Avatar billede madsen72 Nybegynder
15. februar 2014 - 17:19 Der er 1 løsning

Philips media planer

Hejsa...

Jeg har købt og forsøger at installere min philips home media player. Jeg har fået den sat til mit trådløse net, og når jeg går ind i opsætning, står der, at jeg er tilsluttet.

Men når jeg trykker på smart-tv ikonet, så kommer der bare følgende meddelse frem: "kunne ikke oprette forbindelse til internettet. Kontroller, om routeren er tændt, og prøve igen" (routeren er jo selvfølgelig tændt, og jeg er jo også tilsluttet)???

Nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak
Jette
Avatar billede madsen72 Nybegynder
16. februar 2014 - 10:39 #1
Lukket