Avatar billede snebaer Novice
16. februar 2014 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spam mails

Jeg er begyndt at modtage mails for hvert 12. Minut som ser stort set ens ud.
De afsendes fra følgende:  root@"mit firmanavn".dk
De har overskriften: Mail form fra "mit firmanavn".dk

Ordlyden i mailen er følgende:
log
admin
pwd
password
redirect_to
http://"mit firmanavn".dk/wp-admin/
testcookie

Der hvor jeg har skrevet password - det ændrer sig fra mail til mail.

Hvad sker der og hvordan får jeg det stoppet??

Vh S
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2014 - 17:07 #1
Der er en, der forsøget at tilgå administrationsdelen til din WordPress....
Du kan f.eks. disable PHP-siden indtil hvalpen giver op.
Avatar billede snebaer Novice
16. februar 2014 - 17:32 #2
Tak for dit svar.
Jeg er helt grøn hvad it angår, så forstår desværre ikke hvad du skriver.
Jeg ved ikke hvad min wordpress er og ved heller ikke hvordan jeg går ind og disabler PHP-siden.

Jeg har en hjemmeside som hedder www.aedifico.dk og en mail som også har mit firmanavn.

Vh S
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2014 - 18:37 #3
Ok - du skal have fat i frontGATE og bede dem sørge for det, jeg skrev for oven; det tyder ikke på at de gør det af egen drift.
Avatar billede snebaer Novice
16. februar 2014 - 19:10 #4
Tak for dit svar.
Jeg taler med Frontgate i morgen og du får dine point i morgen.
Vh S
Avatar billede snebaer Novice
17. februar 2014 - 12:08 #5
Hej CRKrogh.
Jeg skal vist have dig til at skrive et såkaldt svar, for at du kan få dine point.
Vh S