Avatar billede PolleKolding Mester
22. februar 2014 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virus i forb. med LiebreOffice

Kære Eksperten
Desværre tror jeg at jeg har en virus.
Tidligere valgte jeg at downloade LiebreOffice, jeg fandt downloadstedet ved at google.
Efter denne installation har det ikke mere været muligt at opdatere Windows via windows update, ligesom mit virusprogram stopper ved opdatering og meddeler Virus og spyware definitioner mislykkedes.  Selv når jeg henter et tidligere image er fejlen der så jeg formoder at den er gået i Bios. (Der var noget der som jeg vist ikke kender rigtigt)
Er der nogen der kan hjælpe mig??
Hilsen Paul
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2014 - 17:51 #1
prøv en opdateret online viruskontrol fra et af de største firmaer http://housecall.trendmicro.com/
De har værktøj til næsten alt.
Avatar billede PolleKolding Mester
22. februar 2014 - 18:18 #2
Hej Eksperten

Det ser ud til at jeg hAR FÅET LØST Problemet.
Paul
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 18:52 #3
Så luk tråden - skriv et indlæg - sæt prik i "Svar(til løsninger og pointgivning)" - giv dig selv point.
Avatar billede PolleKolding Mester
22. februar 2014 - 20:17 #4
Tak for hjællpen