Avatar billede zeekie Nybegynder
25. februar 2014 - 22:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Import af gammel Outlook .pst i ny Outlook .pst

Hejsa derude

Vores Lenovo laptop brød sammen hvor vi havde Outlook. Vi har fået vores gamle data, men er nu kommet i det problem at vi i mellem tiden har fået nye mails og derfor fået en ny Outlook .pst.
- De gamle Outlook .pst data er fra Outlook 2007, mens de nye er fra Outlook 2010.

Spørgsmålet!
Er det muligt at sammenflette den gamle Outlook 2007 .pst med den nye Outlook 2010 .pst ? Altså at få mails med over i den nye, så mapper og eksisterende mails bliver der?

Jeg håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe os derude. :)
Avatar billede richardsen Juniormester
26. februar 2014 - 00:59 #1
Selvfølgelig er det muligt :-).

Nu sidder jeg godt med 2013 udgaven, men der er en export/import mulighed i tools tror jeg nok.

Man skal vælge "importer fra et andet program eller fil" og så henvise til den gamle pst fil.
Det bliver lagret i en nyoprettet subfolder.

Har selv gjort det flere gange og for bekendte uden problemer.
Bl.a fra et nedbrændt hus hvor den bærbare var smeltet men disken var ok.

Efter import er det bare at kopiere fra indbakke til indbakke osv.
Avatar billede zeekie Nybegynder
26. februar 2014 - 10:00 #2
Hejsa

Så det du siger er at du har importeret ældre udgaver af Outlook ind i nyere udgaver af Outlook, uden at der sker de store problemer?

Min far er læge, og desværre skete der det med hans Lenovo laptop, at HD'en gik i stykker hvor vi sendte den hen til Recoverit for at få data ud. Nu har vi data liggende på en ekstern HD, men i mellemtiden har vi jo været nød til at sætte Outlook op igen, men denne gang i Outlook 2010, (i stedet for Outlook 2007).
Så vi er/var en smule bekymret over hvordan vi gør dette, da det er følsomme oplysninger som helst ikke må blive slettet.

Men hvis du siger at det er så nemt, som at importere den gamle .pst fil og så "bare" kopiere de mails fra indbakke til indbakke, mappe til mappe osv. osv...

Så siger jeg mange tak. :D
Avatar billede richardsen Juniormester
26. februar 2014 - 10:35 #3
Du kan få mere hjælp her :

http://support.microsoft.com/kb/287070/da
Avatar billede zeekie Nybegynder
26. februar 2014 - 10:56 #4
Mange tak for hjælpen.

Lav et "svar" og få dine points :)
Avatar billede richardsen Juniormester
26. februar 2014 - 11:29 #5
Svar