Avatar billede Jannickhess Professor
04. marts 2014 - 01:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

I min Bærbare pc er der et webcam

Acer aspire 5520

Jeg vil gerne tænde for dette webcam, som er indbygget i skærmen, men jeg vil tro det nok er et driver problem, da jeg har skiftet, over til windows 8.1 DKK.

Mit cd drev virker nemlig heller ikke, har derfor købt et billigt externt et, det virker.

Jeg har også et webcam, som burde kunne tilsluttes, men det kan jeg heller ikke få til at fungere

Der er ellers kun de 2 ting lige nu jeg ikke kan få til at virke.

Har i evt. et Link til en driver til denne pc model til den interne webcam - ellers må jeg jo bare bruge min ipad -

******

Og noget andet her der minder lidt om dette, det er at hvis jeg skulle købe et webcam til at filme ud af vinduet i hvert fald i starten, hvad skal jeg så kigge efter, det skal gerne være trådløst, men skal fungere evt. via min Router, vel være meget godt hvis dette kan ses på min Ipad 4 - Det er nu mest lidt for sjovt, evt måske købe noget nogen ikke bruger mere, men har prøvet at kigge lige på dba. men der er vidst kun nye ting.

Og hvor godt, et webcam, kan man købe, hvis nu det skulle bruges til overvågning i fremtiden?

Ja det var nu en masse ? på en gang, håber en kan hjælpe med det

Jeg regner med at jeg lige kigger her ind igen i morgen ja altså tirsdag, og ser om der er kommet svar.

Hilsen

JH
Avatar billede rumagentspiff Novice
04. marts 2014 - 10:02 #1
hej
ang. din bærbare, der ligger en del drivers på acer.com har du kigget det igennem.

ang. kamera, hvis det skal fungere gennem en router og senere bruges til overvågning, kan du lige så godt købe et ip-kamera, jeg arbejder med det til dagligt, og den er ret nemt at opsætte, og det virker også på ipad
Avatar billede Jannickhess Professor
05. marts 2014 - 10:57 #2
tak rumagentspiff

Kom med et svar, hvis du vil ha point.

Hilsen

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
29. marts 2014 - 11:51 #3
Lukker ?