Avatar billede Beanux Nybegynder
06. marts 2014 - 05:29 Der er 3 kommentarer

Slideshow hjælp

Hey, jeg er i gang med at lave en hjemmeside, og jeg vil gerne have et slideshow til at være på forsiden :)

1. Hjemmesiden er en firma hjemmeside.
2. Slideshowet skal gerne være færdig lavet, da jeg ikke har den store viden inde for javascripts.
3. Vil meget gerne have en hjemmeside, hvor der kan hentes et gratis slideshow + eventuelt en manual til at installere det.

krav jeg gerne vil have det skulle kunne

1. Der må gerne være en pil sådan man selv kan skifte mellem billederne som man ønsker. (frem for det bare KUN kører af sig selv)
Avatar billede keysersoze Guru
06. marts 2014 - 08:01 #1
Du finder ikke noget i ASP.NET - du har nok lidt mere held hvis du kigger på javascript. Her lidt at vælge imellem; http://www.tripwiremagazine.com/2013/08/jquery-slider.html
Avatar billede Beanux Nybegynder
06. marts 2014 - 17:15 #2
Tak for svaret Keysersoze, min plan var også at lave slideren i javascript :) Men jeg har ikke den store forstand på javascript, så ved du om der er nogle guides til hvordan man installere en slider man henter, eller hvordan den indsættes :) ?

Kunne være rigtig lækkert :)
Avatar billede keysersoze Guru
06. marts 2014 - 17:24 #3
Det findes der ikke en samlet guide på - det kan jo være forskelligt fra den ene til den anden. Men hver mulighed plejer at have god forklaring med sig - er der det ikke så spring den over.

Ellers se det som en god mulighed for at lære lidt JavaScript/jQuery.