Avatar billede RasmusJes Nybegynder
07. marts 2014 - 09:36 Der er 4 kommentarer

Ændre decimaltegn på numerisk tastatur i Windows 8

Hej hej

Jeg har ændret decimaltegn i sprogindstillingerne i Windows 8, dog uden at det har haft effekt på tastaturet i f.eks. Word 2013 og Notepad. Jeg vil enormt gerne have at "," bliver til et "." på mit numeriske tastatur. Hvordan ændrer jeg det?

På forhånd tak. :)

Mvh Rasmus
Avatar billede jokkejensen Novice
07. marts 2014 - 11:37 #1
Kontrolpanel -> Sprog -> Skift format for dato, tid og til.... ude til venstre
Avatar billede RasmusJes Nybegynder
07. marts 2014 - 13:34 #2
Det er det, som jeg har gjort, men det ændrer ikke noget i Word og Notepad. Det har dog virket på andre programmer som f.eks. The Unscrambler.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2014 - 13:48 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2014 - 13:48 #4