Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2014 - 22:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på eksperten.dk

når jeg går ind skriver den í}YsÛƶî³]µÿCož:-|B  @R¤&—,yЉ§ )þ©"  š$D @0h8Ùù]çá¾ß"ÿ ?Þou7@€¤$š¦¸vœH A`õêîÕ«×Ü{ø`÷ïGo Oÿùî  ¥ Ÿ½ûþé«ãCVÓtýGëP׏NØO/O_¿bF£ÉNc;H¼Ô  Û×õgoj¬6JÓh[×/// —V#Œ‡úéwú Á2èeu©¥¥7 nêÖöÿöp—žÂß»#n»tñ`wÂS ˜¤‘Æͼ‹½š  ) R-½Žx©O{µ"_¥:½¿Ãœ‘ '<Ý;>y«u»ížfÔ˜~ 4߆™=,Ctíêk=á{µ8ì‡iRjØ \~U¬„¾¬^.za̯/ÃØ-¿b'Q= Eõsû ¿ 'ö¢´Nè×"_ñ"Æ™"f1wë¿f<¾®çèÕ];µûvÂãúäšžŒÂ$ Æœ.' ý¾  'IâÚçõdÄy*'u1 uWü¾´œzd  3ªû^]Õ/Ñ‘ð2©_šãº ÙΈ×=/©ÛNê] /Ðh„!Â#¼O?ê^#@  ýú...—d¶_vžSwÂÉ$ ¼ôº Åá0¶'  {Á°îòÄ  õ$‹¢0N  ž £ š*òÉØ\/°/< $,I-...‰o'£8I9;>Õóö¶ÙIT|9dᐠ ÙÔôK.ì˜Eù'ÛO Í]0 c@ÈQ É¥^êóýgã$â1HiøotþޏXêùÌö}΀ g^ª¡s}Ÿ£o»º|KÐ, tÌF1¬ìÕtoBC¦ó«èl`_4<'¬±˜û{µ"—o¿;=üþ" ¬¾ÅºQ *^ ß‹  3WcDëŠÄ1•56á®gã 'æ £¤šÂW: #÷íë0K âÉ5íû¡3N* å,•Q›Rr%±ƒÎ  „>ýBÇ€¥!u§qžÔöwu EÛj å[¶"ùa†þ—?­­ Ï ‚_9c ¯ ä¹Xغü£ ^ÃhL¼à3ÁÏ<4a4 ÖZÛÀ°Hü? Ö  œ#å„z£¹¶6$Q® ®DÊŸ §´IòœÏ4ܱ> Ý «^•¯ªË†>¯ˆñü Ìâtm°œ0 {Üv  ­ ¨¥!ÐŽ|ž.â ËñÈœ)J D¼± ¶Ä §<[0^l <
@w9ßµ£È÷ ›v$=N'o°Åâ+b÷{µ7לv $ú  "É ¾Pí
8wõ_Ï ~ÙÀ;  ñ*Í`¿z?œmªIzF'@¹)Ñ«¿k ; 3ìQ
º0f/!WAfr9Ó´%˜®x„±ÍA @  ƒÍÇì7y‹1ÚL³„Ÿœ¼b{lƒ :ÙÞ`{{Ì l  ­=C ZC0}'ôwÊïb‡À‹› Ä")ˆmy¹½ñ˜}C á߆"'‡a8 MØC'<<‡cC ':>ëç‰>  ¸Q´Q q cOÜÜ íe  7h× Û }",pOmEù÷û  œß-oÊˏتĨ= ã §'Vžà  ÷D½zYþTn @ Ž(hîpœAZŽÕÇ">eÉ0ó  È ~å@¶pl—O®ó6'l2ñRúô‹ ¦ºÎŽž¿c}>ô Ñ3w  ¸ßC $2Ñ £×kwš[úÑ•g Î),A› ; ‹Yn¸|9ëÄ ÓÍ Jýü³euêf•ùKýg«Ù¬›íüªÓ Wø-®~©³šë]h Ív5;N ­Y{Ü°]÷DÒÏæ´©(ëÛn²ùøq šÃ©  9ÍÚf «ª 8ôríñ ¸ ¦h¼Úv2¾ÆÌ@ªç+c0 ±  Æh~<Ì•±Áx˜KáaôÚr‚*s‘Œ ü£G«OH a X¬> 9 ë  kåÉȱ°Ö0 ­OÆ¢µ  ?÷ÚÍ:3Å‚íYͺ!-ó-Ù­³ÞÜÒõ±k­N*âíEH½ÍÒ•ƒwPÏf9L™mx°6@É„ÃöW ›2 ÂD× IÁvY Þ-àã³Àeဠ¸ò†à¤óÌ©Á  [ù 8"Ï¿ƒ= û¾ÚžðüÂ7°ëúv"ðg"(½>ò.Àâ$Ÿ-›øím\Îw ê1©Îêê  µ /Ú%e;Óßw+xÿÖ»&¶ÿ³\ä H*›ßÇþ¦"...¤üS  Ô<>£-¿ JcÌ&"Vœ:ÛðCÛݨ3ð†Ë"(L_ó c÷¼ 3'÷?ü-—h+Ç
‰]Œ;a ÐnÞœ Œî×ã¥Ô ¹"þê:ÄÐB²ZÆp›âä ŽŸ¹\¿ Ã(©j7 ¥=æ^£JÉŠ2ˆad$[Wnñxx íV:T  Å ØÕsƒæn?t¯i ÄC O ùíÕˆEñ¸¬Ú±°ƒbÕ,úê8 x¬¾Ÿ>P qr>ÉØ~ ß a ª® ûÓuïLÜF"%£'Œÿ[I ó' æ¤ÍùV "ÿþxg:y: Ù—«}W\3¡}"º&ð'ÅƒÉ ZøP¡˜ŒâÜx• Ù¶ 0%r5 ՁJèo ÃCœ§ C©¤þhÇ ˜™z Ì OÀ´,ÍtQì]ØÎuùË»ÞdX5d)cž„wv) ž ¡7¨±>¬¼<Þ«5kÒèF -ºiO?É>KŽ8m ʵD„ Ìwá 6Bi@Ë­‡¹àŒ¾"Í]zn:Ú« Ý. Bî Gé^­Ó®Á>‰‹Âx Éœ½ •ÂúâFX1•¸ ã¡Ž ¨PTˆ #_ „۱3:ˆ¹ àƒ]À˜0² ‡ P•Om2 ...è $èšè &æD|÷<ž /cp h6Ê|˜d}h 3Ÿ¨›
½É^­Ÿ¥i tÑà ÛÏ zŸ|€*¬†šÆ³  ¾Æ¤Åþ× ¸ÿ ‹U  ‹nXÁZk,„‚ådh1 yIC6¶±QjjW§žc ÕFZÐ zú ¬ †MõMi'aA ºÂ¨K> ?Œ•Ù Ä¿ 6•N•YL³¸Ã"h( + ඙ ]íÔöŸiô~1QÔÝ$² ¦Æ&ò"îrßà ‚C̶ò\ü[¢•a5 ê ì6FqU䟬üãÃ|tns?ú äoJ¶ÿò²úútÛ ˜/ÀU§éàÂ
  sXG> ‰±•zXa\%&Vå êSæçë ¾ªébÀ6œÓëÀƒH ¶W°ß$š  êùòÔÜH7ËÔ¶¶'›ÙØ#{ í° H%„å®î{9Õ¢™ àà b6­ ÅþNx vê>Ã~Âà;š Yjûoä+wà ')S¥O‰-3 ìD/ÄÝ»á` PNCØ  ^-.ï|[Q ì/ça_ø!Ɇ\Àûï°_Ûǯ»1æŸâ¥oåÇ}ùwæÕ]= þYõon³—{p¾...+a`nûFçNF6ÄÔœO*º™{°"ðÈ6 ^[  € J {V™Jåã³ Z¹‹ËRDÞ™{ÿî†'®ûØ ]'Î& ÝéXHì@{bû×,ÜaÏ¥A«Lšª‰]=œŽ¢Ä\~ q¡ø':ªØ;¶‹l @EžkP¶JrVßj^6iäË/ •Ý¡t˜cJ ‡q˜aܦøý• ­~bù:ƒàj  • ž...4?S/Éô—U€±$œÐ=o<æ þ\ ë ,Ñä-E›ÑÍ"Ý~ŒI¤_¥q-]Š
(öF;¼fûp&o‹m³24³¢I4ÑCêÛT:!kyõ )>Ì  Òõš (Jô  •‹yŠ0s¡`:ƒ%>Y&Fš±ÊWwŒëÓ B ¤¦ Ê-¬go-ä¶EĬÈĸ4W¡ ¢oái †±G|AÐ B6î „òwà p ø|0Ëöõ£<¢A¯í ×'ïäÂò< 5å• D? ±  F\La€¤ á úH¼ Ž‘š¾%‘D  ø!Á-W+!øLóCžÐÖÊc€ÂÇ êÓ2¸*_HñgÉQ9  \8-Ñžºº õE"ô Û& èT;>  ü Â&-A\qmµ´$%,œ@ð  J  s~¹ ²Çd²CP Àä—kE [ª FC „€&ð ÌE|Z Ù7<½°yŒm{Ÿ.ßÇãµâú¶ÀS]­‚ã n« ÷]1/òò>0 ç÷]  HÓ ÷ÁZDÓ•±š*Ð"àªXä'¯ü Ú­bH„h¤¸^uŠ õä$½†áí r¬Âˆ¨‘òç% ºµ—`Њ‹.`Õ³›Ë'ì*Ýö¥uÏ®R'ÝJƤŠgŒ1 oÓà MI !a úþç´e•›_hÐR¢iu+—2ÛŒìW-ݤ@f^¶îÛiGF.q ˆïú)ŒS¹‚Bú>Ä#ÿ=Ô°‘AÁ‘¥-èHÈv  † 3 )S‚|Œ¶ðÿ ¸dч Ž¬@Cÿ= 0Äȉ ö öL%ïU6 o  Wm¬!D, §a-̦a±±ß`¸i˜¥Ý:'CS±A!$"ì ¤Ë[±G1tˆ®ó ‰ 5Ä Á@MV© „œ²á‡ ¨E ëÖx ú.Dľ=  rã Fr P4ëgäÎ|ðßüÎû¢‰=  ìØ)"<± &ðL»LŒ6ýp®Æ ͉?N­¡ñF£‘O§4UÊ.•..."€×a [äT ¡9Ó­-èR¼W;K¸?¨í¿zŸ0ZUºA...áÍ+-¹°¸[R¶ªZ­l¨3×Ð)Tøaâg$` 2ü6{y¨ t .}ê>é¿Jòxr•n(ہÉm¦C á¤;G ï1UÁ ûA*o- ®5n jIáš°Ä‚>¼¡'±Jš½Ô>?ŽMU‡w^«²ÚÒ"ª| ¥ Fù¹eV•­gàß¾ Ë:Õìz ž<˜Q"§²5ÕÄ̂Οzéatr§¬ M@v^°ÍÚÑ kFWjÕ—X B1"g°6—Ý J0+¾¤0è U#zgàùú8âXµÊV-­Óò'fÏè¸V³Õmš¾i´­&ïY-c mÇê7É>-lÒ ¸gvúŠ€¯ü à?U©¾×3;í $§oÙ ˜Ø=  « ‹yH-Û Dgq-^HعºZžHŠ˜ÉçXhn)ø ­ £Õ` ³4!^Ö ¼Ì4 †UÕÐÊ ÊÁɹ _x ¤] 2`ŠH1_)¦lâ¹®Ïw¨ LŒ&„"1=;3 ~7Ls7‚ «Ü^u„ †ÿ‰eƒq' ŽXuAKèˆ°à— iºRQô籧¹¼o" Œkt ×4Lì_¬ìù¨L¯œfñ 1Θuš, áÀ&æ,0(Y}¦~ q%LÒ¹ùqªh‘‡/7+ Ë¥¸øS ùkP &ê Ab2"|@ŠÚ;}ä ´ÜŽÛí œ  •Ã Ûéðf»×AtSs ÔnÕö (2 ¿Cä ¤Ã„cßt l6àHk#ôfû+'ôBwÊ Ò'nz ÏÍð̍ åC¢ý÷¡ü1 *BEÀ©¼...L¾ÕslÓ2Û=n Œžewy«Õ ˜¼?huZf»¿ ²7¥¾N1ßØ !1 M„L8Æ%  6Í%a ˜« ‡I ™2  Í•žuaô íÖW¾.Jzö[14‘MJ¬þ:-1MÞÆr)n1yëÖí¡B ebù²[ÅÌn oÃ+¸L ...º-Ä µ)•*iK;Ò_ζ™±%<ª'±ÿÁÛvÕÂy+Öð ›=µÜ{±7...Áp‘œdÔöe¦ ©QÊõ"? #RZË Í I,>?.ÉHUi¢DL•³Ù9! "†AéUÐ_+Ò  }ºè€é XóÉÙ@RMI3º]¾˜5s ä" A"RINÓp  6!r «Ñ MìÏy´ Ò •°%¼
ÌmrINi¡«BtÊ‚÷¿¬¡Á õœŸûĤ)VÙ,o\Ò*¹ 1!ò)"]‘슽š!G‘´ó•>)VµˆôÌ;I ¸•¤÷ " ¬£Õƒ2¸f&—›É!v ÷ƒø« lN  C»"À Á¯'Àþâm‚¾º /$¸¯... ¾¨ü"ŒÆH -ÌlîÞ  7o !<¿J2û‹I>¶E±FÈÆ"ÑGÂ@›M „U\ Mè7Ê...ý‰;iáU}wHŽ²CEdȽ˜Qo  j„åWIe 3³¤ÈY5ä ¡kxɇ?2kVFÜ‘ ,cq+A Ÿ® ´`Þ
ø *õ g ›ª8ÕôÄž$ ä6DèYkat¹cX§­3ôÈ]ª®î`jwª „ùWIyñ7Éßàº}...l ¬^»wá%#ï"\rPÒI¿ãÃ!=cý e§RT ýý¸ ˆ~•„öDZ8•ò°'¯bí
Ρgp±x~‚Ðù$¡j;¬d×ÊR¬ù "k¸µ N÷éÖµE*ë ù
ýú*Éò/þ'ù¬Ü8Ç䉠 ƒ$}ŽQB¸ó\vH oBU˜=` Œ˜äÙ"¦lfuڍ? ±.+'¢•_%µþÅD ±ÂùB‰ ã÷ñ$µ íƒêc ' ×)Lgbˆ...X =- IÉÇI¾iñWíØÆ"­än1 ˜ÿ© ¯ ¬^ ¶ %XT þ ÊÓÝ £¨íÿà%'c NþEaC³±ßål  •"b î ^ÉsÌî% |ž= ´Ž<œÄ@, Å" ÿî#ÀÓ՝õºöeJ¬L%=³Ý3  Á›H ®¡Ö†¶Õ2Œ­-¹Õî´šô»†\bý¿Ø4 èÍ?›½õ\Šá@ ìéÑ¡æz1G.  #ž÷† ðuʐƈÀ
^Û1 lÓzüò»iÏh ­å âs UÃ` ºà N{ptß‹H %vLa‡ ¹z€{A.ƒ"2²¾Ø 4Û]}À'ZŽ -ž«%ÀO³Ø ] ´  ðÓ ~ZßÜÚ[¥—Ë­º¬<± HÔ X(GؤDÈ±X+´¿aûS÷ Q8uÀäŠA¥½Ñ ±µ" „¶É|X `µá‹8 ¦ÌO) ¼ÁN8¢Uot £ ‚k‘=K‰³~†Ò4÷ì‰HÊè­eÝ­mJÖµàæ2€ Õ¥Jg¨@kp;Ü qÖ j  ÇF $y €E»òQþ 1ý¾œ‚¹Ä Ó¸4îÎÔ®Hã¥TmÊàA5 ²-  ¸Õ´ ñ°,´ƒÊšñY?Ti³åZˆÐ  (²Œ §E—û•Ã: xØf¦%`|»ÏE1™½Z i  \¡¼V2vé² "ì† SÍ~•Í›¦Ý 8Ýv¿åB  C\€ø˜ñUûømöà•ê>™-TèX½ ...¨w‡„"QŠ¢TØ-¯—5Ÿ‡5—¤$@è(Oé­cŠGŒÙÁËÃcevTçO±.´[øŸ}ÿ¶ˆ»³—Xg.§»Ùƒ ² ÜZFeÆ*QIi.tEÍP½†
ÜÞYÊs¢Žç~
ØM‡7Ì‹Éú†"EpZ...psÀÚ*‹pˆÚ •xÚïŽ 8  +ÒÙ‘ÍØÜZÜu ö ]/ÅøÜÖwÒ‚÷DÉ0Ä Äc xíSÝ R´ æÝÓ=T ™ï N Z8³¢íOèÞ23 æõã {}ÍžRxÙ+Š¯Õàc$3  "¢Ìˆ(G>/vôế& L[©û˜Èùî›F£Õ^<»@î º¿Äì¶{ GNòB ...o ŽÖ¤ÁNÐÞ‰"SU_d.‚ýž5Œº ‹HÙ2 uV`²\gË9{Ó ‚Kš eÉÏÂx(9â¼Go%îÜm^¶ïã΋ (ÑI 8—`Qé$ÐÀçÕ×ÑðúôõE% ?þÞL9-™ŒQÌt%eTX
KuÈËåAÉx"+-  U@EeFy.^M=˜£;o' Ï © âø i%À~Z)?›ï° "L...ÍÍXK„  ­žîf | Ú0„A ') Ž "#Ò K'N  %%(äç j¢ü\ r C*ëE÷ÅplµPñBWn'cËʵ{N§S款¨c'× §þÀ˜‚ÒAäÇ 5ž^ Šð= EUœIø¡ EŠåŠÓjMÊ CPT•©òu‚&œ*e@uQ5 , Ñ q¥¢SQÒ龚N_`Ìç\Ww-‹š_ DF•²¼â‘JÁ¨%za5{8¤ ¦Ø —‚T ¢;´¡íÛW×ZÒ  pÔÓ¢¬ mBeŠqúe†?°õÎ ¨¼TÙL Žˆ a/  vÒF5* (yú‰ Ä$ ¹bT²¯-Û"fËÐ Œ ÿ›«A¤Òίá¦Gqþ!U1£îeÔI 1L©w°äÛäTœïű„!Ä2‚A‘  Æ6"µ¯  ê¦ùäg  ¸j)êÕð7•,  Šƒ± ÛÉ$Ã2‹ X¦ "( -qPx,Æ* ßQl  ¡Îùk8?€£êX2¶û¢÷ˆb˜ïÚs ϾËÁ‹)rç t¸ƒ x,) O]CxNò À ÁS  ù>Ó| µñ-b^ÓMu¶ @Î ó*Êy jÉ´ÅÑ %Ãh‰'3Ç"5Ÿ ‡=~û‰|ÕìX𤠎kbãT p€ÙˆÉ -#+bíœ ážh < UA3æ!\ ~v g ",N÷qV*ÐY•³¾ -ìuŽ% U © @b 4E H&fÞco - Øën_¦©âàÝËí]½¿ÏdøÙ8°#†ú†7å÷e‘9P‹RÊ¢YI‰8}¸Òb É #Ž§üÜ ×£  Š ;'eÞ Ë A'¨ '=7 á"Hó³1õOŸð?[ŸwÞÛˆ-\ P îñÙ"*Ê a Žn5»º7=k ¬Î†-¥ llIàæp\Ä‚ ' ® - j}  „ú]s"pL5„ä‘ÍO؉TÖ@  1; DD0 kâê-KÏ£UÀ¹C ÅA$  c+B_âk¸OQ] ¬£ R ŸÅ\_NTpŽ à¦ë ð¨W  •Ñôª!*Á\uE¹Ñ~ ã L6¦X#ï
qdkY>
©0©°<­( ›¦N§¤‚7 = —4߶ A3#ˆ'®K²r@Ѹ˜‘ ÎR@Ä „ Ü 9ܼ¬Ã¼ ÓìvŒU¹÷)pÄ J$™ƒŒ6œ?"P„¨LG‘ƒ RàÄ‘rÄYð (.àÜGø~hO çò]6
5 FžBˆÄTl¬y ABe¶@çtÀ-¢¨  †•Ô ¡ XÃe}V'¯i...@ã%é  < ŒÂ¤£ee {Ièû§ÆB -ƒ•ÑÎ ¨øš ¢œXÿ *Ñgäߟ4á 捈G¢ÚçMÙ
Ào žU"S' =D ¤ Ä[1 ÄK´Ì¥ ó¸  vsžgH {CðØ+‚Ç  M QK
OΪˆ% ¼ ¤Ð ¸õpB«eÊ^!¢¯C«ÌӐ...Žs}"œ±C#...´)x;...û!¶+...dº¸3D² Z  °‚¯_Èš[à(@Œ€¬£ f¯Óì  Ê4°† jöb7‚Ž ÷òŽ Hø¦ðu  Æ•^4‚G]£Øxˆ...(˼@(@ — €àåTÆ ùX%€E<< ¤±ê½w  €ø`«Šì  þñü\2ÞÏÀÑQB ‰ 3†ÒÍOäï N †T€E fÃaéÀ"è •Õëkã lœf‰ê"§X!Dy°KÃÍ7õëÜ'"ƒjÛíUÙú
  ˜ÁÀáè‹øÑã>û6 >Ðd ¼°Òˆ- €× f
eT®N,Sz 9bp¡„Á{ÒÔ œ »UVÌÈöQ šî@´ÉÁ‹ Ôd  Û ê)â° 6F!9±È©éBXo°•¨ÃLÚ²0e§É{ %¢P}xGeKtÒ‘Ø-r,„¸„7°Cø Oè€4 ÚóN~6>¿âÄÿIø{•§m>‰0p f•Q ½  Ó>(u„ª³˜bq@S^T\¥ }û>QeL"_ M¨ ×ÁñÏdšºLx "@†^nb  êÜ ¦ÈƒðaN ø\sü ˆcÑÉs•f°> É  $F Œmöƒ(C  Hj› YO Ì.z \ } cÎõ ‘˜ k ?k6‘ÄDK Ú L)±Ý¿N l<ª*³€ ÉZÁÙf§  3 "¯­(nÀn"!­ÃXâH®ù9¸ôå ákŠaÏ(¤ï-é ê*àÞ'<º|@½ŽS¾ :ŠVÇöx†°e Ì"žyg" &c¼pŽÒGpas ®ÍU¹ðSQùŸx"¨XˆÈ|... XÀr `þJ)Œ¬»8ì˜éô´ Áþ
.BêAa;›dHo‚ Á-€< 9Ìfƒ Aêì"££Aq´ Ø¢iÏ )r 1 ä 'æT  t %ÉâÁ >™y~ôŒ|Yö¸ =—£ê#ŽÝÆj Î"û 2ÕÙ  É -B¢+¾ÁŠ³/'ˆ;
ˆ © ¬Ç9 ã  ü v„ÓãWùž" ‚ê@7¢äµ!è¿?Ö ¼¸uœK‹]ý ûé™—ž‘B†3gÁèé Ûyã Leå' Á  ¹pâ­Ày ¡XHl8UðSØ Ì´•...² G - me‡\ÙËV8äÊ  Ç ‡ Ï @ŒØXulpqî €T9e9QGd+O^áåËï?}A‡2T±ýxçäLžBõt¾[ÎÇ ‘ü5¾ÆÞ´ÐÇ‹(ŽÏèãEÒzÞú½Ž^™šÞ5È‘mN§ G©b´¯œQx÷(ÜæéF°Ç  ...eÜÝj L  kåQ(Ç) u«{"ÏDi&ð]Ƀ$  J•f>'¿ AÜ—pvËdŒ y25'Œ{Iè{.3PÒá? ¥àŸ,ëpg1y µR‘è x'P­F  q'âÔÑ3 ÷õ'ÿ8xwrööà§=M3»-­ [EóéV•×®ËSˆë¦øWïˆùMõúcài³Ý¬[u£nªÿRq-êf¯>¨ 4
Fœ-l( Š(§¡Ý¥ih­< w £uË'DxÛ  F´¾ì'´h D2È  lÕ%Ùºe P¼ê Œ Z_v Z4 [Ga®ÿ§ Ž«$¾¿ø Ôv:... / ɝžÆ©\¾e§ä Ë"¯Ê [2„  ‹óä‘[¢>†Ú GAÈ^¬ž °¬!Ž‡— rLEQH Ö8Äk.gifÏr> Uc ¦¯O ꩝#9Œ €Ò$z Eäåá UŒø¼H™¨|47~¯Ée+O¡ /&Îÿ£J °jøc˜à Žd‡oWø7å±<¨LBÌ q(c ½è˜¢$ ÝÀà. ¶ÏÛ  õ€ç:‚bB  Oí Ç&mþðô1k¼yvʬF[k5šìE - %ú!¬~îqnWŽ+S&Œ"ƒw•©fÇì v|ÌÞÒ~Åžg(üîû¤{- ºj ]Nš q*ÛL `ɼW^ES±V.,Q...*?_áÿ EìgŽ$P1cj¯Ç&£Š'-d¯¬ÏX  c#~ôÜERbœÒÁ«¬Ãa*éÈjµª:Pâ(»)¯'ø•À  ¬¼¹íA>: §éª*4ƒ_I = ›Å¹ˆb ¾wåéQÿË 9at½#C'+¡nì@?Á÷/?Ä(:ÆŒ.® úÒ$G'Ï/ðéÔ-4¶ÙÖ £Àuúù_öܾ*Ý1p§œJç]Ø
R<Ÿ"D@ÔÔƒ_ ÊOä_—NÙe =y‚£¸"ŸÕ™õ²;¨1 ê[ ~4{â:ö  çÀŠ#Ø MKRÃmÑKT.Gð: G    PhGÉï- ©´+ÆÑ‹b[RÑH÷ â
ev®D ¯¬‰ó­ç ‚Jœ )÷ ()U°œg‡%}ZKHè•Õ&DlϬöFÊ›œ E eåoªÚå_ ˆO  "9± ¡¢8Ë› õs˜Gå]I»TžëD)›wÄJQ'¥$ Z+›‡Q ±©Q)Qö‚O<ìTØH5  ® 2 %ÎP½Qg| ; " i^ññµ Í;*fD«ì>t¨-Q‘l÷ï?¬  œ ü¬#{ 7-R•è(:"͝ ݤ°u`™í±þñpë¬÷ÝÿIž 7žžÿpùï÷ûéiã]÷`xrøÓ3û§,=üñâ¬ÿÓ0¶6v n¢† Ì a°éÖÓÇì7 ΡN¤ñµü0L÷܆ƒ£öRþŒ"&‚t3}\Op ¡šêNòôúÔ ¾AV+¾û¹ùKÝßÛ  Øøfs ‚ØC  ¹HC b¿'¿K¶7 ?ÙH6¶7 »= ¦  5Óœ½ Š`ØØA³ R7üo6¶u}h»ã Lh'ú܈|ý &5q}žàiÜ‚û¿"—8f "³¹)"§d»Æööà"— 4æ è1{ÂÔ"ºž$~£†õ•ë]———Úãéë—1 Çf ðāyv³öŸÖ¡"t ¿ öÒ ‡oXMöC+úÑ êtC›†Q®Œ™•±ñŸÖ3ÀTだ5 Õtxî#cAG - š éŸÂH†ŒŒÆ ª‘7@Ä©ºµYûþ@³P/µ½¥µÑÇ JÏ7`5öR: ^,ËÊ78ßÇ Ó²¢à4úZMö&Ê-ÒdOç'="sù"S) t\Ä82.Í&û õ•ß á—
Üg ïPzÚ ‰‘ìs á㢼ßòctøöõÉáÛïž5äÛ›¿a{rŒm³NÍmäJá4Í®ødm×j⢵]#R(³ ]~ÓÎ-éä  Ýb ÇØ H¡•A¨x ÞšsÞÚÁ'Ž±g>r̽GŽ...Ÿ ~ÚøéàÇ ‹‹=£a=rΩnŸJ&G wäÛ×2\ ÁµW+ ÁTœ-ˆÝ xé brºžÁ...8;Yj& Àº.¼ôš ï R: 3¡Ü`F= ©£}L/•" |•RŸ0 w oA€<Š2Òiñ‘"> NR~‘îuí®Õít»-£7è [ ²‹áÚ8üÎæ kÐí=ÂsñžaõZ]ËØj"ŸRu =Ÿž.  Cô¢@•º D„ÌQ˜ K‡a‹êwˆ H=D(‘½oy Z ôæÆ­àÀk  ÈE;Äs†î5ñ¼Q:ñ÷ÿ?
Avatar billede repox Seniormester
15. marts 2014 - 06:54 #1
Ikke forstået.

Du har fået lavet dette spørgsmål?
Avatar billede Watson Nybegynder
15. marts 2014 - 10:30 #2
Du må lige forklare dig lidt bedre end dette.

Du skriver du ikke kan komme på eksperten.

Er det selve siden eller når du prøver at logge ind. Hvis du ikke kan komme ind, hvordan har du så oprettet denne tråd?

Har du brugt en anden computer?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2014 - 11:59 #3
ja den jeg er på nu er en Win 8 og den jeg ikke kan komme på er en win 7 men det har da ikke nogen forskel om det er 7 eller 8 ?

køre med internet explorer 9
15. marts 2014 - 12:10 #4
Er det KUN eksperten.dk det går galt med ?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
15. marts 2014 - 13:52 #5
Hvilken webadresse er du på når den skriver det, altså den adresse der står i adresse feltet?.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2014 - 13:52 #6
ja jeg kan fint komme på nettet men ikke eksperten.dk =?

den skriver de i kode som ovenfor ?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2014 - 13:53 #7
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
15. marts 2014 - 14:31 #8
Jeg synes det lyder meget mærkeligt fordi det kode den skriver er som regel indhold fra video eller billeder.

Har du prøvet i andre browsere på den computer?.
15. marts 2014 - 14:49 #9
Måske er din browser "Snavset" til ???

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

og/eller

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

og/eller

http://www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2014 - 18:53 #10
dur i chrome men ikke explorer ???
http://imageshack.dk/?img=211394903945.bmp
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
15. marts 2014 - 20:09 #11
Så må det være nogle cookies i Internet Explorer, prøv at køre en rens med CCleaner ligesom forslået i #9.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2014 - 00:44 #12
dur ikke
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2014 - 01:24 #13
så dur det jeg kan komme på via Chrome