Avatar billede ccc38941 Nybegynder
17. marts 2014 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjern dubletter favoritter

findes der et program der kan " fjern dubletter i favoritter "
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
17. marts 2014 - 21:58 #1
icloud kontrol panel laver dubbletter
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
24. marts 2014 - 19:31 #2
no
Avatar billede goglov Seniormester
15. august 2014 - 10:13 #3
Jo der findes et program AD-deadlink der tester både for døde link og dubletter. det er free ware.
hent det hos en stor program samling som C-net eller lignende. der findes en del henvisninger til det når man Googler og min erfaring er at disse er fulde af fuldstændig "fantastiske" og "uundværlige" programmer der klistre sig til din computer og ikke er til at komme af med. Downloader du fra C-net får du ikke disse programmer. men vær meget opmærksom for selve programmet tilbyder "spændende" programmer der dog kan vælges fra.