Avatar billede dompap Novice
21. april 2014 - 20:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Patch panel til hjemmenetværk

Hej alle.

Da jeg skal til at kable mit netværk hjemme vil jeg gerne have en pæn afslutning i et patch-panel (med numre der passer til de afsluttende netværksdåser ;O) ).
Mange patch-paneler virker "professionelle" og til brug i et rackskab.
Kan man få et patch-panel der passer til en gruppetavle ? eller sætter jeg nu skræk i livet på alle netværksfolk fordi kombi af netværkskabler og el-kabler ikke er det fedeste ??

Hvis patch-panelet ikke monteres i en gruppetavle eller i et rackskab, hvordan monteres det så i.f.m. et hjemmenetværk for at få en pæn afslutning ??
Nogen billed-eksempler. Jeg har googlet og googlet men synes ikke at kunne få et klart billede.

venlig hilsen
dompap.
Avatar billede bdf Mester
21. april 2014 - 21:20 #1
Avatar billede dompap Novice
21. april 2014 - 23:19 #2
Det er så en "tom" ramme ?!
D.v.s. at så skal der indkøbes X stk. lexcom 250 á ca. 100,- stykket ??
http://www.elvvs.dk/p/lexcom-250-konnektor-utp-cat-6-13918/

..og er det beregnet til en gruppetavle ???

venlig hilsen

Dompap
Avatar billede bdf Mester
22. april 2014 - 05:15 #3
Det er korrekt at det patch panel er beregnet til Lexcon 250 og det kan monteret over, under eller ved siden af din gruppe tavle men ikke integreres.