Avatar billede Gix Juniormester
29. april 2014 - 08:24 Der er 1 løsning

Vil disse kølere passe i dette kabinet?

Hey

Nu har jeg planer om at få fat i et stille kabinet og sætte 2x AIO vandkøling deri, planerne er et Cooler Master CM Silencio 652 og så 2x Corsair H105 deri, og så smide heatsinks på selve VRAM og VRM.

Er dog lidt i tvivl om radiators passer deri, det er 240mm rads hvilket dette kabinet understøtter i front og i top, så det burde gå, ville dog lige høre ad herinde om nogen har erfaringer med dette?

Og så ville jeg også lige høre ad med hensyn til heatsinks, kender i andre steder end coolerkit i Danmark? Da dem de ikke har passer til mit formål.

Har tænkt mig at bruge en NZXT G10 Kraken til at køle mit grafikkort, og der er ca 1cm luft, så dette er max højden heatsinks kan være. Der har coolerkit 1 men pga dens udforming vil den have noget luft ud til siderne hvilket ikke vil fungere på mine VRM.

Mvh.
Gix
Avatar billede Gix Juniormester
12. maj 2014 - 09:02 #1
Ser ikke ud til der kommer svar.